gebruiksaanwijzing geboortetens

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk opzoek naar een gebruiksaanwijziging van de geboortetens. Ik heb een tens kunnen lenen, maar er zit helaas geen gebruikaanwijziging meer bij en nu weet ik niet precies waar ik de plakkers moet plakken. Wie kan me helpen.

Alvast bedankt.

Groetjes
Hoopvol

oke ik weet het, ik ben een theemuts. maar wat the ... is een geboortetens??

Ik ben benieuwd of je ervaringen kent met de geboortetens. Heb er namelijk ook over gedacht het gaat te proberen, maar echt niemand kan me er iets over vertellen.

Hoor het graag van je!

Een geboortetens is een apparaatje wat stoorstootjes geeft en dat is een pijnbestrijder, de pijn wordt niet doorgezonden naar de hersenen, dus heb je als het goed is minder pijn, dit even in het kort uitgelegd wat het is en als je meer wilt weten moet je even op www.geboortetens.nl kijken.

Ik heb ook nog niet echt ervaringen van mensen gehoord, mijn verloskundige zegt, bij de een werkt het en bij de andere helemaal niet, maar het valt toch te proberen. Ze staat er niet negatief tegenover.

Groetjes
Hoopvol

Hoi meiden,

In Engeland wordt de geboortetens een stuk vaker gebruikt dan in NL. Mijn broer woont daar ook en mijn schoonzus heeft ook gebruik gemaakt van de Tens bij de geboorte van mijn neefje. Zij zweert erbij. Het is een hele mooie alternatief voor pijnbestrijding als je toch liever geen drugs wil...
De gebruiksaanwijzing heb ik helaas niet voor je maar als je geluk hebt dan heeft je vk ervaring met de geboortetens en kan zij jou wel even laten zien hoe die werkt. Neem hem anders de volgende keer gewoon mee...
Gr,
KC

Geboortetens??? Nee daar heb ik ook nog nooit van gehoord,zou het werken???
Ben wel heel benieuwd,zal es gaan kijken op die site.

Liefs,Ingrid

Terug
Bovenaan