gebruiksaanwijzing magnetron sterelisator

Hallo dames,

Ik ben moeder in wording (39 weken zwanger) en heb van een vriendin een magnetrom sterelisator van prenatal gekregen maar zonder gebruiksaanwijzing.

ik heb een link van diegene die ik heb bijgevoegd en hoop dat iemand mij kan helpen met hoe ik hem moet gebruiken.

http://www.prenatal.nl/shop/Eten-en-Drinken-Flesvoeding-accessoires/Prenatal-Magnetron-flessensterilisator-35637.htm?startValue=10&rangeValue=9&prevVisit=true&id=35637

bedankt alvast voor jullie hulp.

Liefs Marisca
 
hey marisca

Ik heb die sterilisator niet dus ik kan je niet verder helpen. De kraamhulp heeft er ervaring mee en die kan je dus ook uitleggen hoe het werkt.
Succes met de laatste loodjes.

liefs Mariska
 
Ik heb wel een andere maar zal vast niet heel anders zijn.
Een kopje water en dan op 750 watt, 7 minuten.
Wij hebben een combimagnetron en kan je uit ervaring vertellen, als hem per ongeluk in de over doet kun je weer naar de prenatal om een nieuwe te halen..hihihihihi
En wat Maris85 ook al zegt, je kraamhulp kan je er ook mee helpen!
 
heej.. ik heb er wel 1
het is egt een super uitvinding!!! en ik werk zelf in een baby winkel:D

je moet de flesjes zelf afwassen (doe ik tenminste)
doe je alles los erin (speentjes, flesjes e.d)
je hebt zon maatje bekertje erbij gekregen die doe je vol 2x met water.
die gooi je in die bak, deksel erop en 4 min in de magnetron!
hangt ervan af op hoeveel watt je de magnetron hebt staan!

wij hebben hem geloof ik op 900 watt staan en dan doe ik het 4 min!

 
Ik heb zo'n soortgelijke van iemand gekregen zonder gebruiksaanwijzing en heb ergens op het internet de gebruiksaanwijzing gevonden (geen idee meer waar).

Een kopje water erin (ong.100cc) en dan 7 min op 700w of 6 min op 800w of 5 min op 900w.

Wel even laten staan in de magnetron want het stoom is erg heet!!!
En eerst de flessen en toebehoren afwassen of in de vaatwasser. In de vaatwasser verkleuren je spenen en flessen wel; als je bijvoorbeeld spagghetti hebt gegeten is alles oranje!
Het afwassen is nodig omdat een sterilisator alleen steriliseert dus niet schoonmaakt.

Verder wordt aangeraden om een afwasborstel alleen voor flessen en toebehoren te gebruiken (ik eb zo'n speciale flessenborstel van Etos) ivm hygiene.
 
Terug
Bovenaan