Gebruikt iemand johannesbroodpitmeel ?

Heeft iemand ervaring om s’nachts ( zoon van bijna 4 maanden ) verdikking poeder te geven ?
Heb het gelesen en woud ff vragen of iemand dit soort spul gebruik zodat die kleine s’nachts iets voller zit !?!

Groetjes
 
Wij gebruiken het al vanaf april in iedere fles Vn onze dochter omdat ze anders meteen weer spuugt, vorige week was ik hrt een keertje vergeten en dan spuugt ze meteen weer heel veel. Terwijl onze dochter al 8 maanden is.
 
Wij gebruiken het voor ons zoontje sinds hij 1.5 week is.hij is nu net 4 maanden. Wij gebruiken het niet om voller te zitten maar puur vanwege het spugen.
 
Johannes brood pitmeel is tegen het spugen, maar is totaal niet vullend dus helpt echt niet om een kindje langer te laten slapen! Daarnaast is het ook best gepruts met voeding die heel dik en stroperig wordt, en vaak meer krampen door dikke poep dus niet zomaar aan beginnen als het niet nodig is!!

Doorslapen heb je niet in de hand. Zelfs van rijstebloem of bambix pap sliepen m'n kinderen geen minuut langer, t is heel normaal dat ze om 1 of meerderen nachtvoedingen vragen het eerste jaar (!) Succes ;)
 
Ne is goed hoor. Hij spuugt ook veel als ik hem die fles geef.
Ik heb het vanavond voor het eerst gedaan dus ik kijk wat gebeurd :)

Dankje
 
Terug
Bovenaan