Gecuretteerd

Hoi meiden,

Ik wilde even het vervolg vertellen, ben gisteren gecuretteerd.... Ik was er allemaal heel bang voor, maar gelukkig is het heel snel gegaan en ben ik er nu wat dat betreft vanaf. Ik voel me nog wel slap en heb aardig wat buikpijn en bloedverlies, maar ik verwacht toch wel dat dat de komende dagen weer wel beter wordt. Emotioneel gezien weet ik niet goed hoe ik me moet voelen. Het ene moment voel ik me 'gewoon' en het volgende moment kan ik wel een uur huilen, ben helemaal in de war. Ik heb een verhuizing voor de deur staan, waar ik hopelijk veel afleiding in kan vinden. Als ik strakjes weer ongi ben geworden, gaan we maar weer voorzichtig aan proberen....
Ik zal vanaf nu wel vaker verschijnen, willen jullie me op de lijst zetten? Anke, 23 jaar, mk/cur 16-09-2004, bezig sinds januari 2004, NOD onbekend...

Liefs, Anke

Hoi Anke,
Ik herken je gevoelens.
Ik was blij toen de curretage geweest was. Er zat op dat moment toch een dood vruchtje in en dat wilde ik niet meer. Ik was zo teleurgesteld in mijn lichaam. Maar na de curretage ben je ook echt niet meer zwanger.
Wisselend gevoel dus.
Ik wil je veel sterkte wensen.
Groetjes van Caroline

Hoi Anke,

Je zult nog wel veel van die wisselvallige momenten hebben. Het ene moment ben je verdrietig, het volgende moment voel je je weer helemaal goed. Die verdrietige momenten worden vanzelf minder. In ieder geval erg veel sterkte gewenst en ik zal je op de lijst zetten (ik plaats 'm morgen weer).

Groetjes F.

Hoi Anke,

ik herken veel in je verhaal, ben zelf 3 sept. gecuriteerd. Ik wens je heel veel sterkte en inmiddels gaat het met mij al beter mits ik maar bezig blijf. Hopelijk kun jij het ook snel een plekje geven.

Groetjes Nienke

Terug
Bovenaan