GEDAALD??????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ben ik weer
Heb vanavond weer getempt. en had nu maar 36.9 had elf dgn lang boven de 37
zal het dan toch niet raak zijn? Wel heb ik nog steeds een beetje pijn in mijn linker borst en heb het idee of er een luchtballon in mij zit.
Het is net of er allemaal belletjes in mijn buik knappen en dan heb ik weer een paar steken echt heel raar het is absoluut nog geen ongi krampen. Want die ken ik wel. ben af en toe ook een beetje weeig in mijn maag.
Sorry dat ik zo ongeduldig ben maar dat zit nou eenmaal in mij

Liefs jessica

Hoi Jessica,

Vraagje : Temp jij altijd s'avonds ??? Voor zover ik weet is het beter om s'morgens te tempen. Want zo gauw je in beweging komt stijgt je temp zowiezo. Dus ik weet niet of je het dan wel zo goed doet. Veel succes ermee en hopelijk heb ik het mis en ben je deze maand gewoon zwanger !!!

Knuffel van Biaggi

Ik heb een tijdje terug een hele maand met buikpijn, winderigheid, pijn in de borsten en misselijkheid gelopen en had echt het idee dat ik zwanger was. Toen ik later een test deed bleek het toch echt niet zo te zijn. Ik hoop echt wel voor je dat je meer geluk hebt, maar wil je ook geen valse hoop geven.
Ben je al lang gestopt met de pil?

Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het raak is.

hee, de symptonen die jij opnoemt herken ik ook, ik ben in dec gestopt met de pil en nog niet ongesteld geworden, een paar testen ben ik verder maar neit zwanger, een tip gebruikt geen romed testen die zijn niet safe naar mijn mening.

succes

Terug
Bovenaan