gedaan met de rust

Laaste keer tamoxifen deze ronde. Vorige cyclus duurde veel te lang. Gisteren fm gehad. Niks behalve een baarmoederslijmvlies van 9 mm. Vrijdag nog een meting en dan eventueel doorstart met clomid. Hoop alleen dat ik niet weer zo'n last krijg van bijwerkingen. Het is ook maar eenmalig. Gaa het niet lukken deze ronde ( zeer waarschijnlijk) krijg ik een LEO. Iemand daar ervaring mee? Als dat goed gaat heb ik ongeveer een half jaar een goede cyclus zelf. Donderdag telefonisch consult gehad met de gyn. Mochten ook IUI gaan doen, maar vanwege de bijwerkingen van de clomid gaan we dit eerst proberen.

Hey supertje!

Ik ben niet bekend met een aantal dingen, wel met de Clomid...
Zelf had ik geen bijwerkingen ervan en inmiddels spuit ik gonal-f...
Maar dat stukje over geen ei te zien en wel groeiend baarmoederslijmvlies herken ik!!

Het is nu cyclusdag 22 en ik heb nog steeds geen ei... vrijdag weer terug dus laten we hopen dat er dan iets zit...

Ik wens je veel succes!

Liefsss,
Annemarie

Spannend supertje. Geen ervaring met LEO, waar staat dat voor eigenlijk?Wel vervelend als je dan weer en half jaar moet wachten. Hoe lang ben jij inmiddels bezig nu? Ik ga al richting de drie jaar (25 mei) ;-((((

Terug
Bovenaan