Gedachtes en bang voor een missed abortiu.

<p>Hi meiden,</p><p>Ik ben nu 10 weken zwanger. Ik voel me misselijk, heb wat gevoelige borsten en ben moe en voel me niet helemaal mezelf. </p><p>Toch ben ik ontzettend bang voor een missed abortiun. Dit is ons eerste kindje en tweede zwangerschap. In mei een bbz gehad. Dus geen miskraam of missed abortiun gehad. Maar toch spookt dit zo erg in mijn hoofd en droom er ook wel eens over en lig dan wakker .</p><p>Ik vraag mezelf af, denk ik dit omdat ik iets aanviel of denk ik dit door mijn angst? </p><p>Toen ik een bbz had dacht ik de dag na de positieve zwangerschapstest al dat ik een bbz had, dat zei mn gevoel heel sterk.</p><p>Daarom ben ik nu dus ook bang of mijn gedachtes een teken zijn.</p><p>Zijn er meer meiden die zulke gedachtes hebben en het gewoon mind fuck is en gewoon een gezonde zwangerschap hebben? </p>

Heyyy
Het is niet gek dat je zo denkt en onzeker bent.
Ik denk dat iedere vrouw dat heeft.
Je wiltgewoon  zo graag een kindje en wil gewoon zo graag dat het goed gaat.
En vooral omdat je het al eens hebt meegemaakt maakt dit je angst nog groter.
Ik denk daarom dat het ook de angst is en ge voorgevoel. 
Gelukkig gaat het vaker goed als fout.
Binne kort je termijn echo ? Misschien heb je daarna Wat meer rust?.
En anders misschien proberen afleiding te zoeken al is dat  natuurlijk  heel moeilijk. Maar stress is ook niet goed voor je kleintje dus probeer zo veel mogelijk te relaxen in hoeverre dat natuurlijk  kan 
?

Heyyy
Het is niet gek dat je zo denkt en onzeker bent.
Ik denk dat iedere vrouw dat heeft.
Je wiltgewoon  zo graag een kindje en wil gewoon zo graag dat het goed gaat.
En vooral omdat je het al eens hebt meegemaakt maakt dit je angst nog groter.
Ik denk daarom dat het ook de angst is en ge voorgevoel. 
Gelukkig gaat het vaker goed als fout.
Binne kort je termijn echo ? Misschien heb je daarna Wat meer rust?.
En anders misschien proberen afleiding te zoeken al is dat  natuurlijk  heel moeilijk. Maar stress is ook niet goed voor je kleintje dus probeer zo veel mogelijk te relaxen in hoeverre dat natuurlijk  kan 
?

Hoi!
toen ik na mijn miskraam opnieuw zwanger bleek te zijn werd ik doodsbenauwd. Bang voor alles wat mis kon gaan en de gedachte "wat als .." spookte constant door mijn hoofd. 
Ik heb mijn zorgen toen geuit bij de verloskundige en mocht voor een extra vroege echo komen, dit stelde enorm gerust! 

Mijn tip is dus eigenlijk; praat met de verloskundige, die kunnen je geruststellen en helpen. Je zorgen zijn niet gek!

Inderdaad vragen om een vroege  echo en desnoods vaker zo mogelijk.
Ik heb het zelf meegemaakt (ma) en in mijn geval heb ik nu vergelijkingsmateriaal tussen twee compleet verschillende zwangerschappen. Doordat je al iets hebt meegemaakt ben je ontzettend bang. In mijn geval kon ik heel moeilijk echt genieten toen het allemaal wel goed was. Dat heeft tijd nodig. Verder gaf mijn lichaam bij mijn eerste zwangerschap hele andere signalen af dan bij mijn tweede. 
Het is niet gek dat je onzeker bent. Ik heb zelf toen veel aan een doptone gehad. En kon zelf altijd goed de baby haar hartje vinden en dan even luisteren stelde mij erg gerust!
Sterkte! 

Inderdaad vragen om een vroege  echo en desnoods vaker zo mogelijk.
Ik heb het zelf meegemaakt (ma) en in mijn geval heb ik nu vergelijkingsmateriaal tussen twee compleet verschillende zwangerschappen. Doordat je al iets hebt meegemaakt ben je ontzettend bang. In mijn geval kon ik heel moeilijk echt genieten toen het allemaal wel goed was. Dat heeft tijd nodig. Verder gaf mijn lichaam bij mijn eerste zwangerschap hele andere signalen af dan bij mijn tweede. 
Het is niet gek dat je onzeker bent. Ik heb zelf toen veel aan een doptone gehad. En kon zelf altijd goed de baby haar hartje vinden en dan even luisteren stelde mij erg gerust!
Sterkte! 

Terug
Bovenaan