Hoi,
Ik ben net terug van vakantie en las je vraag bij mijn item op het september forum. Allereerst wil ik je zeggen dat ik het heel vervelend voor je vind! Ik heb er dan de eerste keer niet zo lang over gedaan om zwanger te worden, het was een enorme klap om erachter te komen dat het niet goed zat! (Ik kwam erachter bij de eerste echo en heb toen een curretage gehad).
Na mijn currettage (22-11-2005) heb ik zo'n 5 weken bloed verloren. Vlak daarna zijn wij weer begonnen met klussen. Op 23 december werd ik ongesteld, maar dat duurde maar 2 dagen, al was het wel heftig. Mijn VK verwacht dan ook dat ik niet daarvoor alweer zwanger was. Wat wij eigenlijk hebben gedaan is genoeg tijd nemen om ons verdriet te verwerken: ik ben twee weken ziek thuis geweest. Veel ervover gepraat en vooral gedacht: we kunnen en er niets aan doen, ook niet wat er nu komen gaat. Ik denk dat de berusting (loslaten), en daarmee het niet heel graag willen / moeten eraan bijgedragen heeft dat ik nu weer zo snel zwanger ben.
Nou ja, al met al een heel verhaal. Sterkte met je verdriet en met het opnieuw proberen! En als je nog meer vragen hebt: stel ze gerust hoor.
Liefs van Saskia