Gedeeltelijk voorliggende placenta

Hallo allemaal,
Ik ben momenteel 14 wkn zwanger en al geruime tijd thuis omdat ik voll. rust moet houden vanwege een gedeeltelijk voorliggende placenta. Mijn vk hoopt met rust ervoor te zorgen dat de baarmoeder goed kan groeien zodat ook het stukje wat voor de baarmoedermond ligt mee omhoog kan groeien. Ookal houd ik volledige rust, de (kleine) bloedingen blijven en dat maakt me super onzeker. Gelukkig moet ik iedere week langskomen voor een echo zodat gekeken kan worden hoe het ervoor staat. De kleine groeit gelukkig goed en volgens schema! Wie heeft hier ervaringen mee en kan me tips geven of geruststellen?
 
Volgens mij heeft Mira van het juni-forum dit ook. Haar naam weet ik niet meer helemaa zeker, misschien wat het wel iemand anders.
Wel weet ik heel zeker dat iemand van de juni-maand het heeft.
Misschien dat je je oproepje op dat forum kan herhalen, zodat jullie elkaar kunnen 'spreken' hierover?

Groetjes Mosy
 
hoi merel

ik ben 16 weken en heb al 4 weken last van bloedingen ws als gevolg van mijn placenta die dus eerst ook tegen mijn baarmoedermond aanlag.Ik had ook bedrust en nu eindelijk na 4 weken hoorden we gisteren dat de placenta nu omhoog was geschoven en zeg maar tegen mijn buikkant aanlig.Ik nheb heel af en toe nog licht bruin bloedverlies maar dit kan geen kwaad .Mijn placenta is wel een klein stukje losgelaten maar dat is mooi genezen en kan geen kwaad voor de baby.Ben nog steeds onzeker en moet nog veel liggen en niet tillen enz.Ik mag nu over 2 weken weer voor een echo maar de vk zegt dat het allemaal wel goed zit.succes met je bedrust want weet dat dat niet meevalt zo vroeg al in de zwangerschap maar je doet het voor een goed doel!!
groetjes jacqueline
 
Terug
Bovenaan