Gedeeltelijke Placenta loslating, we zijn beide oké.

<p>Het hoort niet helemaal thuis in deze topic, behalve dat ik veel verdiet heb hoe mijn bevalling verlopen is.</p><p>Afgelopen maandag ben ik bevallen van mijn derde zoon. Het liep helaas anders dan anders. </p><p>Ik verloor veel bloed, hevige pijn in buik en rug. De verloskundige zag meteen aan de hoeveelheid bloed dat het foute boel was. Korte samenvatting van de rollecoaster: </p><p>- ambulance, -paniek en stress - spoed keizersnee algehele narcose. </p><p>Met mij en de baby gaat alles goed, we zaten op het randje, het had geen minuut langer moeten duren.</p><p>Nou ben ik benieuwd of er meer mama’s zijn die een keizersnee hebben gehad onder algehele narcose. Mijn baby boy werd pas anderhalf uur later op mijn borst gebracht en ik maak mij zorgen om de binding en hoe het gaat in de toekomst. </p><p>Zijn er mama’s die ook zo iets mee gemaakt hebben en die wat jaren verder zijn die mij gerust kunnen stellen? </p><p>Liefs mama van 3</p><p> </p><p> </p>

Hey, 
Ik heb destijds bij mijn dochter een keizersnede gehad (ruggenprik), maar was in het buitenland. Hier is het gebruikelijk dat na de geboorte kindje wordt aangekleed en naar de wachtende ouder op de gang (in ons geval oma) gebracht. Hierdoor zag ik mijn dochter ook pas nadat ik weer op zaal lag, dus het gehele moment huid op huidcontact nooit gehad. 
Ondertussen is mijn dochter 7 jaar en is ze een vreselijke knuffelaar. Dus ik heb dat moment gemist, maar op langere termijn geen nadeel van gehad. 
Gewoon nu volop genieten van de kleine en lekker veel knuffelen.

Terug
Bovenaan