Hoi, ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen. Ik ben Miek, 28 jaar en probeer al vanaf aug. 2003 zwanger te worden van ons eerste kindje en ik lees al evenzolang mee op dit forum. In de afgelopen maanden ben ik al redelijk vaak voor de gek gehouden door mijn lichaam. Regelmatig buikpijntjes, soms misselijk, etc. Maar deze maand heb ik weer wat nieuws. Ik voel me sinds gisteren eigenlijk zonder enige reden ontzettend gedeprimeerd. Iets wat ik normaalgesproken nooit heb. Ben wel eens chagerijnig, maar het gedeprimeerde gevoel wat me gisteren is overvallen heb ik nog nooit gehad. Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder heb ik nog een vraag, ik ben de laatste 8 maanden herstellende van een whiplash. Gelukkig zijn de meeste klachten ontzettend verminderd, maar als ik teveel doe (over m'n grenzen ga) dan heb ik regelmatig last. Zijn er mensen die ervaring hebben met zwanger worden met een (nog minimale) whiplash?
liefs
Miek
Verder heb ik nog een vraag, ik ben de laatste 8 maanden herstellende van een whiplash. Gelukkig zijn de meeste klachten ontzettend verminderd, maar als ik teveel doe (over m'n grenzen ga) dan heb ik regelmatig last. Zijn er mensen die ervaring hebben met zwanger worden met een (nog minimale) whiplash?
liefs
Miek