Gedicht geboortekaartje alleenstaande moeder

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben op zoek naar een (kort) Nederlands gedichtje om op het geboortekaartje te zetten. Ik zal alleenstaande moeder worden maar vind om internet eigenlijk alleen maar gedichtjes die betrekking hebben op 2 ouders. Ik zoek iets wat aantoont dat ik trots/dankbaar/blij ben haar moeder te zijn, ik er altijd voor dr zal zijn, we nu met z'n 2tjes zullen zijn etc.</p><p>Wie kan mij helpen? </p>

Heb even gegoogeld (misschien dat je deze zelf ook bent tegen gekomen)
Er zullen handen zijn die je dragenen armen waarin je veilig bentEn mensen die je zonder vragenzeggen dat je welkom bent

Of
Bewondering, verwondering,hulpeloos en kleinwat ben ik intens gelukkigjouw mama te mogen zijn

Of
Voor de wereld ben jijo zo kleinvoor mij ben jijde wereld

Of
Je bent een klein wondertje,maar groots voor mij.Neem mijn hand,dan verkennen we samen de wereld.
Of
'Jouw handje in de mijnezo gaan we hand in handMijn grote hand, jouw kleineeen ijzersterke band' 

Hopelijk heb je er wat aan! Heel veel sterkte met het alleenstaande moederschap! Enorm knap van je

Offtopic:
Ik heb je eerdere berichten gelezen en ik herken veel van je eerdere berichten... Wat een rot situatie! Veel sterkte gewenst! 

Hoi hoi
Ik had destijds als hoofdtekst het onderstaande:
Ogen als sterretjes 
Een neusje heel klein
Wat ben ik gelukkig jou mamma te zijn.
En haar geboorte kaartje was uitvouwbaar met deze tekst in de binnen kant.
Aan de buitenkant stond nog:
Jou kleine leven, mijn grootste geluk.
Groetjes raya

Terug
Bovenaan