Nou, dat is ook fraai. Ik ging afgelopen maandag met verlof en had de week daarvoor vakantie. Nu kreeg ik een brief van het uwv dat ik ben ziek gemeld en dat ze de komende 4 weken gaan uitzoeken of ik recht heb op een uitkering. Ik het uwv gebeld, zeggen ze dat ik vanaf de 14de ziekgemeld sta ten gevolge van zwangerschap. Daar klopt niets van, ik had gewoon vakantie. Leidinggevende van mijn werk gebeld, die heeft nu zelf vakantie. Maar de vervanger zegt wel dat er vakantie-uren zijn afgeboekt. Hij kon niet zien wanneer ik met verlof zou gaan, daarvoor moet ik dus bij mij leidinggevende zijn...
Ik heb zo geen zin om hier mee bezig te zijn, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd.... Vervanger zegt dat ik even moet afwachten tot mijn leidinggevende mij volgende week belt. Dat zullen we dan maar doen.
Ik heb zo geen zin om hier mee bezig te zijn, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd.... Vervanger zegt dat ik even moet afwachten tot mijn leidinggevende mij volgende week belt. Dat zullen we dan maar doen.