gedrag kat

Hoi allemaal,

Ik ben morgen alweer 40 weken zwanger.
Nu lijkt het wel of als mijn man van huis is mijn kat geen meter van huis gaat. zou dit een teken zijn dat ik ga bevallen? kan het op internet niet echt vinden. groetjes Rosita
 
Hoi Rosita, ik had het met mijn vorige bevalling ook. De poes week geen moment van mijn zijde en sliep op mijn bed vlak voor de bevalling. Ze heeft het dus echt wel aangevoeld... Katten zijn echt bijzonder wat dat betreft. Succes, groetjes, Assepoester
 
Katten kunnen heel goed dingen aanvoelen.
Zo ging onze kat zich helemaal kaal bijten, de oorzaak konden we niet vinden. Totdat ik een tijdje later een miskraam kreeg. Daarna ging de kat zich beter voelen en zoals het hoort is de vacht weer mooi. Nu ben ik ruim 21 weken. En is er niets aan de hand.
 
Blijven hele speciale beestjes die katten. Hier zijn ze een beetje van slag. Denk doordat ik zwanger ben maar ze kruipen wel het liefst dicht tegen mijn buik aan. Vroeger kon ik ook altijd al van de katten op aan. Als er iets ging gebeuren (ik raakte nogal eens bewusteloos) gingen de oudste twee voor de deur liggen. Met bevallen heb ik nog geen ervaring maar ik zou het direct geloven als je kat bij je blijft omdat de bevalling nadert.
 
haha wij hadden vroeger thuis ook een kat, zodra mijn moeder zwanger was veranderde dat beestje in een waakhond.
Iedereen die achterom zo binnen kwam zonder dat mn moeder zelf de deur open had gedaan viel het beestje zowat aan, zn haren gingen overeind, dikke staart en blazen dat hij deed... tja katten zijn rare beestjes, hihi
 
hoi,

ook onze kat is veranderd sinds ik voor de eerste keer bevallen ben.
ze gaat nu echt op me liggen als ik op de bank lig en ook als onze dochter huilt dan loopt ze naar de deur toe, wellicht om aan te geven dat ze wakker is.
ook kan mijn dochter het erg goed vinden met de kat, geeft de kat echt knuffels.
ook is het zo als mijn zwager komt en hij probeert de kat te aaien kan hij een tik krijgen. en dat heeft de kat nog nooit gedaan.
 
Zo mooi, dat kattengedrag! Zo onafhankelijk als ze zijn, maar toch zo begaan met hun baasjes. En zeker lang niet gek!
 
Terug
Bovenaan