gedrag van de mannen

Hoi Allemaal,

ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gedrag van jullie man/vriend nu is nu jullie zwanger zijn?

Mijn man is normaal altijd heel nutiig, maar nu we weten dat er een kleintje komt is hij er toch wel echt mee bezig.

Zo stond ik gister in de huiskamer en in een keer zegt ie, we moeten wel een foto van je buik maken, haha ik lachen want de enige reden dat hij nu ( lelijk) dik is komt door die darmend ect.   Dat wil ik echt neit op de foto. ik vond het zo schattig dat hij dat nu al zei.

verder zei ik dat ik nog neti weet of ik borstvoeding wil gaan geven. Nou hij had dus wel 10 redenen waarom ik het wel moest doen.

En gister was hij al aan het plannen welke kamer er als eerste afgemaakt moet worden.

ik had dat echt niet verwacht al zo snel, maar ik vind het nu al bijzonder om te zien en horen. ben echt benieuwd hoe het dadelijk word als de kleine er is.

Hoe is het bij jullie???

groetjes

De mijne is al meidennamen ana het verzinnen en zegt steeds hoe trots ie is op mij (dat vind ik natuurlijk geweldig!!)

Maar voor de rest laat ie alles over aan mij , jij moet het doen zegt ie dus jij bepaalt alles! Hij werkt ook 60-80 uur dus ik ben erg zelfstandig ingesteld ik WIL ook niet dat hij vrijneemt voor de VK ofzo (vind ik zo'n onzin heeft een man niets aan) echo's wel DIE zijn leuk voor een man..

Of ik BV of FV geef mag ik ook zelf weten hij stuurt nergens heen het is mijn lichaam en hij weet dat ik het beste voor heb met ons kind dus hij vertrouwt mij in mij te maken keuzes, alleen is dat hier wat makkelijker want ik mocht de vorige keer geen BV geven ivm medicatie en ik MOEST ingeleid worden dus in het ziekenhuis bevallen (daar gaan je keuzes haha)

Mijn man is ook helemaal super op het moment, ben erg benieuwd of hij dit 9 maanden vol houdt.
Hij heeft zijn namen al uitgekozen en ik moest ook maar snel gaan kijken, hij praat elke avond al tegen mijn buik, hij heeft het huis al helemaal gepoetst en zonder dat ik misselijk ben heb ik al ontbijt op bed gehad.
Hij kan ook niet wachten om het iedereen te gaan vertellen. Ik wil heel even maandag de echo afwachten, dan ben ik pas 5w4d, ik wil een hartje horen voordat ik het vertel.
Ik hoop dat hij dit volhoudt, dan wordt het een super tijd !

Groeten,

Mijn man is heel erg nuchter. Hij was er met de vorige zwangerschappen ook heel erg weinig mee bezig. Voor hem wordt het eigenlijk pas echt bij de echo, en naderhand als het kindje is geboren. Tot dan is het voor zijn gevoel meer iets van mij. Ik weet nu hoe hij hierin  is, maar de eerste keer voelde ik me er wel eens alleen voor staan.
Nu weet ik dat het allemaal goed gaat komen!
Groetjes Lucielle

mijn vriend word wel behulpzamer, hij doet de kleine vaker naar bed en onder douche. dweil en stofzuigt wat vaker.
dat deed hij ook al wel maar nu is het vaker van: ik doe dat wel even, blijf jij maar zitten.
nu maar hopen dat ie dat negen maanden vol houdt....

gr. mama van elmar

Hoii

Ook mijn man is heel anders nu we ons eerste kindje verwachten
Ook hij is een nuchtere man, maar nu we in verwachting zijn is ij heel anders !
Hij wil nu ineens zijn computerkamer afstaan als babykamer, terwijl ik dat van te voren had gezegd en hij er toen niks van moest weten !
Ook kijkt hij al om zich heen voor ideeen voor de babykamer, heeft ie t boek
"help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"   van Kluun gelezen (leuk grappig boek trouwens) en we hebben op zijn   idee samen de dvd "het begin van een nieuw wonder"   gezien Echt een hele mooie dvd !   Je ziet dan hoe de baby tot stand komt, en hoe het in de baarmoeder leeft, erg interessant !
Hij heeft zelfs eerder dan mij vrij gevraagd voor de eerste x naar de vk en voor de eerste echo !!
Ik hoop dat dit zo blijft... hihi....
Spannend allemaal he??

Hallo,

Mijn man is ook super lief. Was hij de 1e keer ook.
Doet nu al veel meer in huis (zonder te vragen) en daar ben ik blij mee.
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik een bekkeninstabiliteit gehad en een bloeding met 27w5d en mocht daarna niets meer. Hij weet dus al hoe het is om een huishouden te runnen.

Is ook al erg bezig met de namen. Zo leuk

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan