Gedragsverandering na ziek zijn.

<p>Goedenavond.</p><p>Mijn dochter van 1,5 jaar oud was vorige week maandag ziek. Niet willen eten, drinken ging prima. Dit heeft tot vrijdag geduurd. Ook had ze 5 dagen hoge koorts. Langs de dokter geweest en was een griepje. Prima, maar sinds zaterdag wil ze nu ook niet meer drinken. Ze krijgt maar ongeveer 200 ml per dag binnen. Kan met 1 luier de hele dag doen en dan is die nog half vol. Dus dinsdag ( vandaag) weer naar de dokter. Ze is niet uitgedroogd maar moet het in de gaten houden. Ik zit nu met mijn handen in het haar. Ze is zo veranderd. Was altijd een vrolijk meisje, en is veranderd in een meisje wat de hele dag huilt. Vader hoeft haar maar aan te kijken of ze gaat huilen, dat is bij mij net zo. Niks is goed in haar ogen. Ze oogt trouwens niet meer ziek, geen koorts en de verkoudheid lijkt ook weg te gaan. Ik heb nu alles al geprobeerd om te geven. Maar ze weigert alle drinken. Zou ze nog steeds ziek zijn ondanks ze niet zo oogt? Zelfs koekjes of vla gaat er niet in. ORS drinkt ze ook niet. Waterijs wil ze ook niet</p><p>Heeft iemand nog een tip om toch wat vocht binnen te krijgen? </p>
 
Helaas geen tip, maar ik wil je toch sterkte wensen. Ze klinkt nog ziek :(.
Drinkt ze nog uit de fles? Misschien biedt dat troost? Gek dat ze niks wil, zelfs geen toetje.. ik zou nog een keer naar de dokter gaan.. een luier per dag is toch veel te weinig?
 
Hoi, 
hier precies hetzelfde gehad. 6 dagen nauwelijks eten, bijna niet drinken en veel diarree. Ook niet plassen. Huisarts zei precies hetzelfde. Ik heb vaak hele kleine beetjes drinken aangeboden op een lepeltje en aan en nat washandje laten sabbelen. Nu na een week begint hij weer meer te eten en drinken. Maar hij blijft nog erg hangerig en snel huilen. Veel nabijheid geven en maar rustig laten uitzieken. 
 
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan