gedroogte worsten

hoi hoi,

Ik zal   me ff voorstellen ik ben lilly en ben 25 jaar en ben nu 16 weken zwanger.
Ik heb een vraag over worsten en ik kan nergens het antwoord vinden, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb vandaag droge worsten bij ons op de markt gekocht maar nou vroeg ik me toch af of ik die nou wel mocht eten. En ik ben er zo dol op.
Hopelijk kunnen jullie mij aan een antwoord helpen.
Een vriendin   zei dat ik ze wel mocht maar ik weet het niet zij deed namelijk alles wat zo'n beetje niet mocht tijdens het zwanger zijn.
Ik hoop op jullie reactie.

groetjes lilly
 
Ik weet wel dat osseworst niet goed is, maar droge worsten kunnen wel Alleen, ze zijn erg gezouten en dat is weer niet goed voor je kindje en jezelf (verhoogt je boeddruk).
en als je het niet vertrouwt vraag het je vk even, die vindt dat heus niet gek.
Groetjes, Claudia. (35 w + 2)
 
Hoi Lilly

Ik dacht dat die worsten niet mochten want ik ben er namelijk zelf ook dol op.
Maar ik geloof dat het wel rauw vlees is wat er in zit en dat mag je dus niet hebben.
Vraag het voor de zekerheid even aan de verloskundige!!!!!!
Ik ben zelf 34+5 dgn en heb me dit lekkers al die tijd ontzegd maar beter geen risico nemen vindt ik.
Groetjes Claudia 75
 
HOI,
Ik wil even zeggen dat je ze gerust kunt eten ,dze worsten zijn verduurzaamd en kunnen geen kwaad om te eten
Deze zijn niet rauw!!!!

Ik werk zelf al 7 jaar bij de keurslager en weet het met een gerust hart tegen je te vertellen

groetjes monique
 
Nou Dames, ook ik ben van mening dat je die worsten gewoon kan eten.  Rauw zijn ze  inderdaad zeker niet!  Een van mijn veranderende eetgewoontes is dat ik nu bijna 2 salamiworsten (van stegeman) per week eet!
 
Terug
Bovenaan