geduld.... en maar aftellen!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden

Pfff wat kan wachten toch lastig zijn... Ik zit op dag 30 en zo rond deze tijd wordt ik meestal ongesteld.... Soms een paar dagen eerder, soms een paar dagen later....Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gedaan en pas op dag 22 had ik mijn eisprong. Als ik dan verder tel, moet ik nog zes dagen wachten op mijn NOD. Volgende week dinsdag pas dus. Ik ga maar uit van een lange cyclus deze maand, maar het aftellen duurt lang!

Nou ja, geduld nog maar even. Zolang ik voor die tijd maar niet ongesteld wordt, ik hoop echt dat het deze keer raak is! Volgende maand zijn we een jaar bezig, dat lijkt me toch lang genoeg, toch?

Groetjes VB

hoi VB,

Het wachten duurd idd een eeuwigheid, en ben je elke dag weer blij dat je niet ongesteld bent geworden.

Ik hoop voor je dat het deze maand raak is, en dat je het nog voor een jaar mooi kunt afsluiten..

Ik duim voor je..

Groetjes kaat

Vervelend is dat wachten! Hoop voor je dat het wachten dit keer eens wordt beloond met heel leuk nieuws !! Hopelijk breekt er dan een andere periode van wachten aan... wachten op de geboorte van kleinte...

Zal aan je denken hoor!

Ben zelf net weer ongi geworden, dus voor ons even geen spanning op dit moment.

Liefs Bloempje

OOh wat begrijp ik je goed, elke maand is het weer zo spannend en wil je het liefste dat het elke dag weer een nod is...Ik ben samen met mijn partner altijd best een beetje zenuwachtig en wat is en bljft het een teleurstelling he als het weer eens niet gelukt is. Ik ben nu ronde 8, dus ook wij zijn een tijdje bezig. Maar we houden hoop, meis hoop voor je dat het eindigd in leuk nieuws.

succes , groetjes van natascha

Terug
Bovenaan