Geduld, geduld, geduld

Hi meiden!!!

Hoe gaat het allemaal met jullie? Hier gaat het goed, moeheid lijkt iets minder te worden, wel meer misselijk, maar hang gelukkig niet boven de wc!

Volgende week vrijdag hebben we onze eerste echo. Moet echt nog veel geduld hebben, wil gewoon zo graag zien dat het allemaal goed is in mijn buik, maar zal toch nog ff geduld moeten hebben.

Hebben jullie al een echo gehad?

Ik heb vandaag echt een dipje heb ook lekker een pyjama dag van gemaakt. Alle missrlijkheid wat ik over de dag had is verplaatst naar de ochtend zit soms echt te twijfelen moet ik gaan rennen of niet..

Ik had vandaag een domper moest bellen voor een afspraak voor een echo ben ik de tijd vergeten dus kon ik niet meer bellen(zijn bereikbaar van 9 tot 1)

Dus nu maar voor morgen een alarm gezet kan ik het niet vergeten en hoop volgende week een afspraak te krijgen

Hier ook alles goed hoor alleen ontzetten moe en snachts misselijk. Hoever ben je als je voor de echo mag? Ik heb al 2 echo's gehad 1 met 7 weken en 1 met 8.2 ivm wat bloedverlies. De volgende pas weer over 3 weken. Hoop voor je dat de week snel gaat.

De echo is bewust wat later gepland, omdat ik een onregelmatige cyclus heb (29 tot 40 dagen). Als de echo dan is ben ik in ieder geval 11 weken of meer.

Nog even een hele andere vraag; hebben jullie nog heerlijke recepten met vis. Ik merk dat ik nu een beetje blijf hangen in mijn welbekende gerechten. Lijkt me heerlijk om ook eens iets anders te proberen met vis.

Kijk eens op smulweb.nl daar staan heel wat gerechten.
Als we het toch over eten hebben heeft er iemand een recept voor muffins ik heb geen gewone oven alleen een combimagnitron en die heeft ook andere bak tijd, temperatuur enz dan een gewone oven..

Als ik iets bakt in de combi hou ik gewoon dezelfde tijd aan als een normale oven en gaat tot nu toe gelukkig nog goed :)

Helaas geen recept voor vis, wij zijn geen vis klanten;), op ah.nl kan je ook veel recepten vinden.

Ik heb ook een combi en ik doe taart en koekjes enzo meestal gewoon zo'n 5 tot 10 minuten langer, dan is het prima!

echo heb ik nog niet gehad. zelfs nog geen intake, die heb ik de 26e pas....

Terug
Bovenaan