Geduld is een schone zaak...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Mijn man en ik hebben twee week terug besloten om de pil te laten staan
Voor mij voelde dat als een lot uit de loterij aangezien ik die wens al een tijdje koesterde.
Het was voor mij wel heel belangrijk dat we allebei voor de volle 100% achter die keuze zouden staan. Nu is geduld niet mijn sterkste kant, maar ik had geen andere keus.
Nu zijn we inmiddels 2 week verder en heb ik als mijn cyclus  net als voor het gebruik van de pil 28 dagen zou duren aanstaande zaterdag mijn eisprong. ..
De agenda staat en blijft leeg voor die dag.. geen voetbalfeestjes voor mijn man, geen dagje shoppen voor mij.  Nee dat wordt een leuk dagje van onze "hobby" genieten met buiten een temperatuur van 30 graden... Haha
Ik heb er eerlijk gezegd een goed gevoel over al weet ik best dat de meeste vrouwen niet direct zwanger worden nadat ze met de pil zijn gestopt. Sinds de dag dat ik eigenlijk de pil weer zou moeten slikken heb ik een "vol" gevoel in mijn buik. Mijn eetlust is vanaf die dag ook toe genomen... Minder voor de weegschaal..
Bovendien heb ik de laatste 2 dagen ook een beetje steken en krampen in mijn buik, komt dit iemand bekend voor? Ik denk dat het te maken heeft met mijn eisprong..
Naja hoe dan ook.. Ik kan niet wachten tot 21 Juli, want dan zou ik eigenlijk weer ongesteld moeten worden.
Ik weet dat geduld een schone zaak is, maar ik heb al een zwangerschapstest in huis gehaald en zie overal zwangere vrouwen....

Liefs

vergeet niet om de dag voor je eisprong ook te klussen
succes en vooral veel plezier!!

Nu ik weet dat we er allebei voor de volle 100% 8er staan ben ik ineens meer tot rust gekomen. Het was best wel frustrerend om te weten dat mijn man er eerst nog niet klaar voor was. Dat zorgde voor een beetje spanning, dat terwijl we dat voorheen nooit hadden.
Nu kunnen we in elk geval (ondanks dat we nog niet zwanger zijn) lekker fantaseren over namen. Haha of over de kleur van de babykamer. Lekker cliche.

Wat wel grappig is dat ik vorige week naar de winkel ben geweest om Folimzuur te kopen. Eenmaal thuis gekomen liet ik mijn "aanwinst" zien. Zegt mij man, lieverd jou kunnen ze ook alles aansmeren."
Wat hij er ook van vindt elke ochtend slik mijn pilletje.Geloof me iedereen die zwanger  wil worden moet dit echt  gaan slikken!
Foliumzuur. Mijn nieuwe pilletje, want de Microgenon 30 die ligt in de prullebak....

Hai!

Ik reageer even hier...

Ik zie ook al maaaanden overal zwangerheid... Heel showbizland is zwanger of is net bevallen, op straat zie ik ze overal, een vriendin van me is zwanger en een andere vriendin zei een poosje terug:  "Ik denk dat we deze zomer voor de tweede gaan. Doe je ook gezellig mee?" Haha!

Op de een of andere manier gaan gesprekken er ook al een poosje over, ook met "gewone" mensen. Dat collega's ineens vragen:  "Wanneer had jij gedacht kinderen te krijgen?", of twee vriendinnen van me (getrouwd, met elkaar) die nu wel heel hard bezig zijn alle opties die ze hebben af te wegen, of bovenstaande vriendin. We zijn nu ook aan het verbouwen in ons huis, o.a. de tweede slaapkamer: "O, wordt zeker de kinderkamer?"

Maar dan denk ik ook weer: vorig jaar wilde ik graag een Mini kopen en zag ze ineens overal rijden. Niet gekocht. Paar maanden later had ik mijn zinnen gezet op een Ford, zag ik die ineens weer overal en geen Mini's meer te bekennen... Haha!

Succes ermee!

Grappig is dat niet?
Mijn man vergeleek het idd ook met auto's aangezien we  op zoek zijn naar een Opel Astra.
Keek gisteravond nog naar Shownieuws. Nance is zwanger.
Haha.
Dus ik begon automatisch even na te denken wie er allemaal nog meer zwanger zijn.
Dat zijn er gewoon te veel om allemaal op te noemen!
Maar hopen dat we binnenkort ook in dat rijtje thuis horen...

Terug
Bovenaan