geduld ver te zoeken

kunnen jullie ook zo slecht tegen wachten of ligt het echt aan mij?

vandaag worden de meubelen geleverd voor de babykamer en ik zit al vanaf 8uur erg ongeduldig op de bank te wachten tot ze langs komen..

Haha herkenbaar bij mij kwamen ze vorige week gelukkig kwamen ze al snel dus hoefde niet lang te wachten. Daarna gelijk de kinderwagen enzo in elkaar gaan zetten. Succes met wachten. En t wachten word beloond hoor.

Liefs tamjo

Pff ik had dat laatst ook.... de kinderwagen en de box zouden komen. op de bon stond vanaf 7 uur.. ik om half zeven gekleed en wel beneden kwamen die lapzwansen pas tegen 2 uur in de middag!!!

Maar idd het wachten word beloond! Straks heb je je babykamertje in huis!

Liefs

Haha, dat herinder ik me toen de meubels hier geleverd werden, maar dat is alweer 6jaar geleden, nu heb ik natuurlijk alles al in huis!
Hopelijk zijn ze ondertussen geweest of komen ze snel, zou vervelend zijn als je de laatste op de route was!
Liefs

om iets over 12e waren ze er eindelijk..
maar de beide mannen wouden het niet verder zetten dan de gang dus nu moet ik nog wachten tot mijn mannetje thuis is omdat de pakketten te zwaar zijn om naar boven te sjouwen..
maar me vingers kriebelen ontzettend om alles in elkaar te zetten haha..

dus nog even geduld en dan kan ik eindelijk spulletjes in elkaar zetten:D

noh vanavond nog niet we gaan met vrienden de stad in maar het gaat van te voren wel naar boven dus misschien wel na de stad of als ik me vannacht niet in kan houden sta ik in me badjas het bed in elkaar te zetten haha

liefs ingeborg

Terug
Bovenaan