geduld word erg op de proef gesteld

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.
ben vanochtend weer bij de huisarts geweest. vorige week had ik een positieve test toen weer negatief en de dag erna weer positief. volgens de arts moest ik toen een week wachten en dan (vandaag) terug komen met ochtend urine. ik heb de afgelopen week alleen maar bloed gehad dus was er zelf van overtuigd dat ik alles kwijt zou zijn. nu gaat mijn arts de urine controleren en moet ik morgen terug komen.(zucht).
ik begin nu weer ontzettend te twijvelen omdat ik behoorlijke pijnlijke borsten heb en volgen mijn arts kan het mischien een innestelings bloeding zijn geweest. let wel een innestelings bloeding van 9 dagen. ik heb hier nog nooit van gehoord. hopelijk morgen goed bericht.
word vervolgt morgen. durf bijna niet te hopen.

liefs hilda

Sterkte! Ik hoop voor je dat je een minimensje in je buik hebt groeien!

heel veel sterkte en succes met nog een vreselijke dag/nacht afwachten

Het bestaat wel degelijk, mijn schoonzusje heeft 14 dagen gevloeid en dacht dat ze lang ongie was. Toen ze die keer daarop niet ongie werd en een tijd later voor een echo kwam, bleek ze al 4 weken verder dan ze dacht. Het was dus inderdaad een innestelingsbloeding! Hopelijk geldt dat voor jou ook!

Ik heb het bij mijn tweede dochter ook gehad. Meerdere malen paar dagen achter elkaar licht bloed verlies gehad, zelfs een keer negen dagen achter elkaar, maar uiteindelijk was ik toch 9 weken zwanger en een gezonde dochter gekregen. Kortom, het kan wel!

Nou meid je word idd echt op de proef gesteld zeg! tjonge... Ik hoop idd voor je dat je toch nog zwanger bent! ik duim mee hooor! en hopelijk kan je wel slapen vanacht!

Terug
Bovenaan