Geduld

Gisteren eindelijk een positief streepje bij de ovulatietest (dag 18).
MIjn man kwam vroeg thuis gisteren en nam mij mee voor een strand wandeling. OOk heerlijk gegeten! echt heel erg romantisch, toen we thuis kwam een heerlijke klus gedaan. We hopen beide dat het eitje nu bevrucht is. Zeker na deze fijne avond. Het was raar om nu bewust te klussen met een doel waarvan je weet dat dit het moment is.

Nu nog zo'n 17 dagen geduld hebben voor ik weet of het gelukt is, zal moeilijk worden.

Heb er nog wel aan gedacht dat ik misschien onvruchtbaar ben,maar ik ben blij dat dit niet het geval is.

Brenda hoe is het met jou?

Liefs
Yvonne
 
Goh Yvonne, als je er op deze manier samen mee omgaat kan het toch niet anders dan dat het raak is!!! Ik hoop het echt voor jullie want ik vind het super om te lezen dat je het zo doet!!

dat wou ik ff kwijt,

ik duim voor je!!

Liefs Po
 
Hoi Yvonne,

Wat een verhaal zeg, heel romantisch hoor! Als het raak is dan is dit een zeer romantisch moment om te koestern en meost het ni zo zijn dan heb je toch maar een fijne avond achter de rug en dat is ook belangrijk toch!

Ik duim in ieder geval dat we je binnen de 17 dagen mogen feliciteren!
 
Hoi Yvonne, je hebt inderdaad een heeeele romantische avond achter de rug.
Nu moet het haast wel zo zijn dat er iets positiefs uitkomt. Ik ga heel hard voor je duimen over 17 dagen.

Lief dat je vraagt hoe het gaat.
Ik had gisteren ochtend een streepje wat wel donkerder was als de voorgaande dagen maar nog niet zo donker als het test streepje. Het was ook m ´n laatste test die ik in huis had. Ik ga ook geen testen meer kopen vind ze toch wel duur.
vanmorgen was ook mijn temp nog niet omhoog. Dat moet morgen toch wel eens gaan gebeuren, anders ben ik bang dat ik deze maand geen eisprong heb. vandaag is het dag 18 en met een cyclus van 30 dagen, begint het toch wel op te schieten.
Maar goed we blijven lekker klussen en wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Veel liefs
Brenda
 
He Brenda,

Ik vind dat de testen ook heel erg duur maar als het kan helpen dan heb ik het er wel voor over. Zeker omdat ik al zo'n lange tijd bezig ben. Ik had ook getemperatuurd deze maand maar dat klopte niet helemaal. Ik hoop echt dat het voor jou niet meer zo lang zal duren.

Veel Liefs
Yvonne
 
Terug
Bovenaan