A
Anoniem
Guest
<p>Hey allemaal,</p><p>sinds 1 oktober ben ik gestopt met de pil en hebben we besloten ervoor te gaan. Mijn cyclus is niet echt normaal helaas. </p><p>Nu had ik in maart een menstruatie met voornamelijk oud bloed dus ik dacht ik ga eens ovulatietesten proberen voor ik naar de huisarts ga. </p><p>Ik heb die van clear blue gebruikt en had mijn piek op 07-04. De dag erna was de smilie er ook niet meer. Toen kreeg ik een ovulatiebloeding van een aantal dagen en nu ben ik dus overtijd.</p><p>ik heb getest en dit was helaas negatief, de huisarts heb ik al gebeld en mag als ik over een week nog negatief test en niet ongesteld ben bloed prikken. Ze benoemde wel dat het soms langer duurt voor je lichaam HCG aanmaakt.</p><p>Pff wat een onzekerheid en ik dacht nog wel dat die ovulatietest mij rust gaf.. dan ben je overtijd en nog geen zekerheid..</p><p>zijn er meer mensen die moeten wachten ondanks dat ze een ovulatie hebben gemeten? Of later toch zwanger bleken te zijn?</p><p>nog maar een week geduld hebben..</p>