Geduld???

Hoi Meiden

Het is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar heb ineens weer de behoefte om ff van me af te praten. Afgelopen september(2007) is het alweer 1 jaar geleden dat onze 3e zwangerschap te vroeg is geeindigd en tot op heden ben ik helaas nog altijd niet zwanger...  
Ik heb steeds geprobeerd niet teveel bezig te zijn met zwanger raken maar elke ongi ben ik weer enorm teleurgesteld. Ik heb een tijdje van die testen gebruikt die aangeven wanneer je ei sprong is maar zonder resultaat dus.
Ook kan ik geen peil meer trekken op mn cyclus, die is zo wisselend dat ik er gek van wordt.
Ik wil liever (nog) niet naar de gyn, maar ik denk dat we er ondertussen bijna niet onderuit kunnen. Om me heen raakt iedereen (spontaan) zwanger en dat doet pijn.
Ik vind het lastig om te bespreken met vriendinnen en familie,ik wil namelijk niet zeuren(ook al zeggen ze dat ik dat niet doe), maar wrs kennen jullie dit gevoel wel.

Pff heb weer heel verhaal getikt... Voelt wel als n opluchting,dus kom maar weer eens wat vaker..

Liefs

Hoi meid,

Maak die afspraak gewoon. Al dat wachten, gepieker en teleurstellingen zijn ook niet goed voor je. Als je een keer met een gyn. hebt gesproken geeft dat misschien ook weer wat ruimte in je hoofd. En wil die onderzoek doen, nou ja, dat weet je ook waar je aan toe bent. Onzekerheid eet je ook van binnen op.

sterkte,

keesje

Is het niet mogelijk om er eens mee naar de gynaecoloog te gaan? Mijn cyclus is ook erg onregelmatig. Mijn eerste kindje is verwekt mbv hormonen. Ik moest dan tijdens mijn menstruatie hormonen slikken en dan ongeveer 12 dagen na de eerste dag van de laatste menstruatie kreeg ik een echo om te zien of er een eitje te zien was. Daarna werd ik weer keurig op tijd ongesteld.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Liefs PC

Waarschijnlijk is het beter om een afspraak te maken met de gyn,vind het alleen gewoon heel erg spannend allemaal.
Heb geen zin om eerst van allerlei testen,temperaturen ed, te gaan doen.
Maar kan inderdaad wel vertellen aan de gyn wat ik denk, en hoop dat ze dat begrijpt.
Het is vandaag 27 dagen geleden dat ik mn laatste ongi had en ik heb al een paar dagen erg pijnlijke borsten,heb ik anders nooit voor of tijdens ongi. Dus zou ik dan heel mss toch zwanger zijn ??? Durf het bijna niet te hopen. De 1e keer dat ik zwanger was heb ik na de test mn urine nog laten testen voor ik het pas kon geloven. De 2e en 3e keer wist ik zonder test dat ik zwanger was. Maar nu weet ik niet meer of het gevoel echt is of dat ik dingen voel omdat ik dat zo graag wil.. Heb voor mezelf besloten om woensdag as een test te doen,mits ik dan nog niet ongi ben.
Het liefst zou ik nu al naar de winkel rennen en een test kopen,maar wil me ook weer voor een teleurstelling behoeden. Kortom ik wil en voel van alles maar ben ook zo bang..
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

Terug
Bovenaan