Geduld.......................

A

Anoniem

Guest
Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh wat is dat! Dit is pas mijn eerste ronde weer van de 2e nu......... Maar m'n lichaam laat me van alles voelen en zien wat waarschijnlijk helemaal niks is.......... gggggggrrrrrrrrr... hihihi
Steken in mijn borsten gehad afgelopen dagen en mijn buik was enorm op gezet gister..... En ja jezelf toch maar voor blijven houden, ach het is niks, zal wel niet zijn... Terwijl er stiekum een klein stemmetje in je achterhoofd zegt... zou het dan toch......

Maar goed ik moet nog geduld hebben... eigenlijk tot maandag... maar weet niet og ik dat ga redden. Heb meer als 5 dagen last gehad van mijn eisprong... Eerst de vrijdag met veel krampebn heel de dag en de dagen daarna wat minder.... dat was hem dus dacht ik... Tot in maandag in de avond enorme pijn kreeg (wat ik voorheen ook wel eens heb gehad van eisprong) dus was dit hem nou???? Dus ja na nu vrijdag (is 2 weken later dan) zal ik me toch niet in kunnen houden om te testen denk ik..... ken mezelf.....
Vond het deze keer wel heel raar met mijn eisprong omdat ik van vrijdag tot maandag krampen heb gehad, daarna die enorme pijn(die ik normaal altijd als eerste had) en de 2 dagen daarna een soort van harde buiken leek te hebben, al de buik spieren spanden steeds aan....(dit ken ik dus niet van eerder...

Hahahaha zo een heel verhaal...... maar het eindigd dus met geduld hebben...................

Hallo Marian,

Ik kan me bij je aansluiten. Wij zijn vorige maand begonnen voor een tweede en had een dikke buik (voor mijn gevoel) en allerlei andere klachtjes..... dacht ik. Uiteindelijk is mijn menstruatie 2 dagen later dan normaal gekomen.

Nu zou ik vandaag mijn NOD hebben...... maar durf nog niet te testen. Heb weer allerlei klachten, maar ben ook bang dat het niet raak is. Niet dat dat een ramp is, maar stiekem hoop je toch dat het wel goed is.

En inderdaad ..... geduld hebben, maar dat is zoooooo moeilijk.

Hoi,

Veel succes dan!!
Ik heb deze keer een vroege test van clear blue gebruikt, 2dgn vroeger dan mijn nod, kan tot 4dgn eerder maar dan is de kans groter op een valse neg, uitslag.

Gr MJ

hihihi ik heb alleen de simpele van kruidvat hier en ben op vakantie in schotland... dus zal het daar mee meoten doen.... Ga gewoon proberen geduld te hebben tot maandag....

Ik wilde wachten met testen tot morgen, maar kon het niet meer houden dus heb getest.... en positief. Ik zit nog te shaken....
Hoop nu alleen dat het goed blijft gaan, want je hoort zo vaak van die nare verhalen....

Jullie succes met wachten.

Geduld is een schone zaak dames, en vaak zit het gevoel tussen je oren! Hier spreek ik voor mezelf :).

Gefeliciteerd Ikke83!!

Terug
Bovenaan