Geduld....

Gister de 1e echo gehad bij de gyn. (vandaag ben ik precies 5 weken)
Maar helaas, nog niets, helemaal niets te zien op de echo!! :(
Kan heel normaal zijn zei de gyn. En dat is ook zo. Volgendeweek donderdag moeten we terug komen en gaan we weer een echo maken. En misschien is dan de hartactivieteit te zien; aldus de gyn.
Prima, tot volgendeweek.

Maar wat een tegenvaller was het stiekem toch...
Had zo gehoopt wat te zien!!! Hij zag een klein rondje/stipje wat het misschien wel kon zijn... Maar dat was ook het enige en totaal niet overtuigend!!!
Volgendeweek weten we als het goed is meer.

Pfff, alles kwam er s'avonds ff uit... gewoon ff in de armen van mijn man flink huilen.
Het is bij ons, ons 1e kindje en in de 1e ronde ook gelijk raak, dus we kunnen het al bijna niet geloven, en hoopten op een klein teken van.... op de echo.

We wachten geduldig af, heb er alle moed ook in hoor, want het komt vaker voor dat je nu nog niets kan zien, logisch!! mn lijf is heerlijk zwanger en zolang ik dat gevoel heb is het goed :D
We genieten verder!!!!

Sorry voor dit lange verhaal, maar moest het echt even van me afschrijven!!

Liefs Dreaming*

Hoi Hoi,

Hier een februari mama. Ik ben nu 12+4 maar ik heb ook mijn eerste echo gehad met 5 weken. Jeetje wat kan ik mij goed indenken dat je het stiekem toch een tegenvaller vond. Dat vond ik toen ook. En de twee weken die volgde waren twee hele lange weken. Wat een opluchting toen ik 2 weken later een hartje zag kloppen! Ik wens je veel sterkte en goede hoop voor de komende dagen en duim dat ook jij een mooi hartje te zien krijgt!

Groetjes mama van Ramiro

Hoi Dreaming,

Ik kan het me helemaal voor stellen hoor. Zelf ook met 5 weken een echo gehad en het enigste wat ik zag was de baarmoeder en een rondje met daarin een wit streepje meer niet. Heb afgelopen woensdag de 2de echo gehad en was zeker duidelijker met een kloppend hartje.

Succes met wachten en ook ik duim met je mee meid.

Liefs RH

Bedankt voor jullie lieve reacties!

We hebben onwijs veel zin in donderdag... de 2e echo met waarschijnlijk ook de eerste keer dat we ons kindje gaan zien!!
Ik voel me vollop zwanger gelukkig, dus dat maakt me rustig moet ik zeggen, ik ben heerlijk met het 9 maanden dagboek begonnen dus droom er al heerlijk over!
We houden rekening met een evt tegenvaller... maar we willen dit niet laten overheersen, het kan ook gewoon goed gaan!!! Tralalala... op naar donderdag!!! :D

Terug
Bovenaan