Geef het een beetje op

A

Anoniem

Guest
Geef het deze ronde een beetje op.
Zoals ik al eerder schreef begon zaterdagavond heel klein beetje bruinrood bloedverlies. zondag ook, maandag ook. (nog niet eens kwart inlegkruisje) Dinsdagochtend opeens na het douchen soort van "1 druppel" helderroodbloed.
Dan toch weer kijken op internet en innesteling kan te vroeg zijn...
Geef het een beetje op. Gisteren heb dat ook duidelijk gemaakt naar mijn man. Maar het voelt zo raar om deze ronde als 'niet-gelukt' te beschouwen. Eigenlijk voelt dat niet zo fijn en wil ik dat helemaal niet. Eigenlijk wil ik dat pas over 2 à 3 weken zeggen wanneer ik dan ongi ben en niet vanuit mijzelf. Maar goed...

Hey meid,

Houd je niet vast aan wat je op internet leest! Als ik dat zou doen,was ik al een stuk of 4 keer ongeneeslijk ziek geweest... Ben zo gezond als een vis...
Op internet staan puur gemiddelden, maar iedereen is anders. Mijn vruchtbare dagen kloppen nooit met wat er op internet te berekenen is.

Probeer in de eerste instantie naar je eigen lichaam te kijken, dat geeft toch het best weer hoe jouw cyclus verloopt!

Het zou dus best heel goed kunnen dat het een innestelingsbloeding is, zeker met de hoeveelheden die jij beschrijft.
Kop op en probeer de moed er in te houden deze ronde. Het kan nog alle kanten op!!

Liefs Daisy

Hey meid

Ik ben het helemaal met Dasiy eens!! Het zijn allemaal gemiddelen en jij bent weer anders.
Een ongesteldheid is meer dan wat jij nu beschrijft... Maar een innesteling kan ook weer niet te lang duren... Wacht het echt nog af!

Maar internet is aantrekkelijk omdat je daar meteen antwoorden krijgt maar er staan vaak alleen maar minder goede dingen op. Mensen die na een week bloedverlies als innestelingsbloeding beschouwd hebben en zwanger bleken staan er niet op...

Kom op, hou vol, als je de moed opgeeft waar ben je dan nog?
Ik kan nu even niet terug kijken in de NOD lijst om te zien hoelang je bezig bent maar als het al even is miss een keertje naar de huisarts?? Ik weet van wat ik hier lees en als ik het voor mezelf moet doen, een hele stap is maar misschien een uitkomst?

Veel succes!

Ik zie net dat je in ronde 4 zit...
Tja, dat is nog aan de vroege kant...

Zal ik eens zeggen: mijn 1ste is geboren na een pilgebruik van 9 jaar: meteen zwanger. Mijn tweede is geboren na een pilgebruik van 4,5 jaar: meteen zwanger. Nu willen we voor de derde, na een pilgebruik van 3 jaar en mijn hele cyclus ligt overhoop. Mijn 1ste ronde was er een van 53 dagen en nu zit ik in de tweede ronde op dag 21 en heb nog geen ei (ovutesten)....
Ik dacht werkelijk dat ik meteen weer zwanger zou zijn! Echt waar.
Nu was ik 2 weken terug ongi geworden, ik helemaal happy want dan is mijn cyclus weer normaal....maar mooi niet....had al een ei moeten hebben volgens internet....
Wat ik bedoel; het gaat bij mij nu ook niet zoals ik gehoopt had en wat internet zegt.

Blijkbaar moet je lichaam het zelf regelen zonder pil en dat gaat bij de een sneller dan bij de ander. Maar uiteindelijk komt het goed! Ik blijf daar ook in geloven. Dat moet jij ook proberen.

Klaag hier maar lekker op het forum en wacht nog even af, misschien komt die positest er toch nog aan!!

Veel lieve groetjes!!

Hai lieve meid,

Ik ben het met de meiden eens! Elk lichaam is anders en soms kan je er geen peil op trekken!! Hoe jammer en verwarrend dat ook is, geef de moed niet op want echt.....je weet soms niet hoe het loopt!!

Internet kan soms een goede 'tool' zijn maar ook heel verwarrend waardoor je je nog meer zorgen maakt. Niet teveel doen dus!

Hoe klote het ook is, nog even afwachten meid en nogmaals: geef de moed niet op!! Schrijf het gewoon lekker van je af en wij zijn er om je te helpen of een luisterend oor te bieden....

Hou je taai!! Liefs Lynn.

Bedankt meiden!

Het is zo lastig want in ronde 2 was dit ook al het geval. Toen wel net iets anders. Ook toen op dinsdag wat helderrood en toen 3 dagen daarna bruinigbloedverlies. Toen al naar de HA gebeld en toen urinetest.

Ik weet dat het ontpillen bij de een langer kan zijn dan bij de ander.
De HA is deze week en volgende week moeilijk te bereiken, aangezien ik veel vroege diensten heb en 's middags dan bij een ander zou moeten. Denk dat ik nog maar even afwacht tot na kerst... hopelijk wordt mijn lichaam dan duidelijker. Hoewel ik nog langer zou moeten wachten... gezien NODlijst.

Voel me gewoon rot dat ik mijn eigen lichaam niet eens kan begrijpen!
Hierdoor ben ik ook onzeker als ik naar een HA ga, want die zal vast dignen vragen waar ik dan mogelijk geen antwoord op heb... Viel me opeens op dat juist ma en di meer afscheiding had dan anders. Naja, dan wat ik mij kan herinneren van andere periodes... maar ja... in hoeverre kun je je dat herinneren als je zo met de kinderwens bezig bent?? ( zo goed let ik dus op mijn lichaam...)
Heb nu maar een lijst gemaakt met wanneer ik wat voel en merk... hopelijk wordt dan eindelijk over tig rondes mijn lichaam duidelijker.

Gelukkig is mijn man wat nuchterder en die heeft de wens maar die is wel een heel stuk makkelijker dat het langer kan duren. Waarschijnlijk ben ik wat ongeduldiger... en dan door het minste of geringste al me onrustig kan voelen. Zo heftig reageer... omdat ik dan alles weer op mezelf gooi. Ik wil mijzelf gewoon leren kennen; mijn eigen lichaam. Vooral het lichaam.... psyche ken ik inmiddels wel

Wat een gezeur! :( Sorry meiden!

Ik begrijp je helemaal meid!
ik zou ook willen dat ik nu een gebruiksaanwijzing van mezelf had....
En als je eenmaal de beslissing genomen hebt, dan ga je gewoon los! Niets aan te doen, zo zitten wij vrouwen in elkaar! Liever nu dan gisteren.

Goed van je dat je alles opschrijft, doe ik ook. Kun je het een beetje in kaart brengen.

Ben je al aan de ovu testen begonnen?
Ik gebruik alleen de vreselijk dure maar dan kan er geen misverstand ontstaan. Niet met de streepjes, dan is het streepje weer donker, dan weer niet...nee geef mij maar een smiley!

Of tempen, maar dan moet je iedere ochtend zelfde tijd en voor het uit bed stappen tempen....niets voor mij en ik las dat je onregelmatig werkt dus waarschijnlijk ook geen optie voor jou.

Succes!

Hey Mascha239.
Tempen kan inderdaad niet.
En ovutesten, eigenlijk wil ik daar zo vroeg nog niet aan beginnen. Ik weet dat het wel een gedeeltelijke oplossing zou kunnen zijn. Wil ik dan sowieso eerst bespreken met mijn man en die is wat dat betreft zo nuchter. Op NODlijst sta ik natuurlijk voor 27 dec en 6 jan. Maar goed, ik had al idee om met 1ste kerstdag te testen, maar dat wil hij nu al niet. :( Hij zei toen als reactie: "Gewoon wachten en je lichaam doet raar dus gewoon na je langste cyclus pas testen."

Terug
Bovenaan