Geef mij maar een reclamefolder of eierdoos!!!

A

Anoniem

Guest
Nou ja, Linde dan!!

Ik  vraag me af of er meer kindjes zijn die niet geïnterresseerd zijn is tv ( teletubbies, bumba, wawa's etc...) en eigenlijk ook niet echt een favoriet speeltje hebben.
Linde vindt alles leuk maar voor hele korte duur en dan trekt iets anders wel weer haar aandacht. Liefst speelt ze natuurlijk met iets wat haar zus heeft en andersom ook  dus dat is dan weer gemakkelijk opgelost.
Hoe is dat bij jullie kindjes?

groetjes Daniëlle.

Yoëll is verzot op de reclamefolders.
Hij kan er echt een puinhoop van maken, maar is zo lief dan.
En hij is weg van knopjes zoals de tv , radio, telefoon en de gitaar. Maar helaas die zijn niet voor Yoëll zn vingertjes en dus hebben we wel eens een meningsverschil.

Verders vind hij het heerlijk om in de tuin te spelen, met zn loopauto, glijbaan, maar ook gerust een kwartier lang met knijpers of takjes en blaadjes.

Pauline

Julian kijkt bijna nooit TV. Een hele enkele keer zet ik de tv voor hem aan met een kinderprogramma. Dan staat hij even te dansen voor het scherm en weg is hij dan weer. Hij is nooit zo heel lang geboeid door 1 ding en wil vooral de ruimte hebben om te kruipen en lopen achter zijn karretje.
En idd een reclamefolder of krant oid zijn ook leuke speeltjes.

Groetjes,
Ellen mv Julian

HIya,

Max kijkt geen tv (nou ja als CNN aanstaat en dat bewegende ticker tape ding onder aan het scherm vliegt voorbij, dan moet ie wel ff aan de zijkant van de tv kijken of ie daaruit komt). Zijn favoriete speelgoed is vrijwel alles dat mijn man of ik in onze handen hebben. De kattenbak is de laatste tijd ook errug interresant. Maar geef hem een kartonen doos en een envelop met zo'n plastic venstertje (dat kraakt zo leuk) en dan is tie ook blij. Haha terwijl ik dit zit te schrijven komt ie me een plastic potje aspirines brengen.....dat bedoel ik!

Ajuus, ilja

Hoi hoi,

Tess kijkt ook niet zoveel tv hoor.Reclamefolders of een lege vlokkendoos vind ze helemaal te gek.Ligt ook allemaal tussen dat dure speelgoed,waar ze dan helemaal niet naar omkijkt.Lekker scheuren is veel leuker dan tv of speelgoed!!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan