geeft een ovulatietest ook aan als je zwanger bent?

A

Anoniem

Guest
stel dat je ovulatietesten doet, om te kijken wanneer de eisprong is, geeft die test dan ook aan als je zwanger bent,
wat ik bedoel is, meet die ovulatietest dat hormoon ook bij een zwangerschap?
dat vraag ik me af, want je kan wel ovulatietesten doen, maar als je al zwanger bent heeft dat geen zin als ie nix aangeeft he

volgens mij   niet
hij geeft volgens mij de piek aan van je vruchtbaarheid maar als je zwanger bent ben je niet meer vruchtbaar toch

Hallo,

Volgens mij test je bij ovu testen op een andere stof idd, en niet op hcg. dus volgens mij ook niet

greetz

nee maar wat ik bedoel, dat hormoon, lh wat een ovulatietest meet, heb je dat ook als je zwanger bent, want dan meet de ovulatietest het wel

sorry dat weet ik ook niet! mischien gewoon een zw test doen

Hoi,

Ja dat kan wel! Het schijnt dat als je rond je nod een ovutest doet en die positief is,dat er grote kans is dat je zwanger bent!
Als je zwanger bent,stijgt het LH gehalte ook weer een beetje....

Groetjes Jacqueline

nou het rare is dit:
ik ben in de eerste ronde 5 dagen te laat ongi geworden, en nu weet ik dus niet precies wanneer ik mijn eisprong heb, moet ik uitgaan van een cyclus van 28 30 of 32 dagen???
en nu weet ik van mezelf dat ik veel meer slijm heb als ik een eisprong heb, maar dat heb ik nu al sinds dat ik van de ongi af ben dus ik snap er niet zoveel van.
ook heb ik af en toe steekjes in mijn buik en een raar gevoel, een soort golven ik weet niet wat het is, heb een ovulatietest gedaan maar die geeft negatief, dus ik blijf gewoon proberen, maar ik snap die verschijnselen niet

Terug
Bovenaan