<p>Hallo,</p><p>Tegen alle verwachtingen in hadden we op 11 maart ineens een positieve test. Niet een heel licht streepje maar echt duidelijk.</p><p>Vol goede moed gingen we afgelopen woensdag naar de verloskundig voor een echo. Mijn laatste menstruatie was begonnen op 9 februari en ik had een redelijk gelijkmatige cyclus dus wij dachten dat het ongeveer 8 weken moest zijn.</p><p>Op de echo was wel een iets te zien maar de verloskundige kon niet goed zien wat het was. Er waren eigenlijk 3 opties. Het is minder ver dan we dachten, mijn baarmoeder ligt verkeerd voor de echo waardoor ze niet konden meten of het was niet goed en zou en miskraam worden. </p><p>Gelukkig konden we de dag erna meteen terecht bij de gynaecoloog. Daar was inderdaad een vruchtzakje met een klein vruchtje zichtbaar wat overeen kwam met 5 weken en 2 dagen. Ze vond het te vroeg om te zeggen om te zeggen of het een miskraam zou worden en nu moeten we woensdag terug om te kijken of het gegroeid is. </p><p>Meer die zo iets hebben meegemaakt? Ik ben bang dat het niet goed is aangezien ik nooit een positieve test gehad kan hebben op 11 maart als het nog maar 5 weken is. </p><p> </p>