<p>Goedemorgen lieve moeders en moeders in spe,</p><p>Graag wil ik mijn verhaal delen en jullie ervaringen horen. </p><p>Mijn avontuur begon met een negatieve test op 30.01.2022 zelfs de vroeg test, die 6 dagen voor de gemiste menstruatie, was negatief. Daarna een positieve test op 04.02.22. We zijn uiterraard dolgelukkig!! Ik heb via de zwangerschap app berekend dat de uitgerekende datum 8.10.22 zou zijn. Volgens de berekening zou ik Op 02 maart 8 +4 weken zwanger zijn. Echter had ik op 02.03 mijn eerste echo waarop bleek dat ik 5.5 / 6 weken zwanger zou zijn. Het was een normaal beeld met een kloppend hartje. Maar dat het nu pas zo vroeg is, kwam als een donderslag bij helder hemel. Wij waren allebei heel erg verbaasd. De verloskundige kon het ook niet goed verklaren. Waar we samen aan denken is een late eisprong en een snelle innesteling. Nu heb ik over 2 weken een controle echo om de groei te bekijken. Tot mijn schrik heb ik nu vaginaal bloedverlies. Geen menstruatiekrampen, maar meer er gebeurt vanalles in de buik krampen. Het bloedverlies is wisselend roze bij afvegen en helder rood in het maandverband. Het is minder dan een vol maandverband per dag. De verloskundige zei dat het een bloeding van de baarmoedermond kon zijn of een beginnende miskraam... </p><p>Ik maak me veel zorgen gezien het bloedverlies en de 2/3 weken achterstand van wat het eigenlijk zou moeten zijn. Hebben jullie tips, adviezen en evt geruststelling voor mij. Eventueel vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt?</p>