Geen afscheiding meer

<p>Ik ben al 3 dagen overtijd en heb het normaal nooit heb wel krampen maar sinds een aantal dagen ook geen afscheiding meer. Ik durf geen zwangerschapstest te doen, normaal doe ik het zo ben ik niet bang omdat ik dan toch weet dat die negatief is alleen nu durf ik hem niet te doen? ben bang voor de uitslag</p><p> </p><p>heeft iemand misschien ervaringen</p>

Zolang je niet ongesteld bent of een test hebt gedaan blijf je in deze onzekerheid zitten dus ik zou gewoon een testje doen. Ik vond het altijd fijner om gelijk duidelijkheid te hebben ook al zou dat een negatieve test zijn dan heb je in ieder geval geen valse hoop meer maar gelijk duidelijkheid. Snap je?

Ik wil het liefste dat die negatief is? ben bijna 21 woon bij mijn ouders het is nu gewoon nog niet het goeie moment alleen ben zo bang dat die positief is

Heb je een reden om ongerust te zijn, pil vergeten of iets dergelijks?
Stress doet een hoop met je lichaam. Je zult zien dat het morgen of overmorgen gewoon op gang komt. 
En anders voorzichtiger zijn, als je seks hebt kunnen dit de gevolgen zijn. 

Ohh dat is lastig. Ik kan wel vertellen wat in voelde enzo toen ik net zwanger was, maar je kan beter de test doen dan weet je het zeker. Anders zit je super in spanning. Ik heb dat vroeger ook wel eens gehad hoor dat ik het niet durfde, bang voor de  uitslag maar dat zorgde ervoor dat ik de hele dag in spanning bleef.. 

Oké succes, probeer vanavond even je gedachten te verzetten. Filmpje kijken ofzo. Stress is sowieso niet goed en kan het ongesteld worden ook tegenhouden. 
Laat je ons morgen iets weten?
Groetjes 

Ik krijg het morgen tussen 11 en 3 binnen ik ga morgen ochtend urine opvangen kan het alleen niet in de koelkast bewaren omdat er andere mensen nog in huis zijn die het niet mogen weten?

Probeer het dan op een donkere plek te bewaren in je kamer en het liefst zo koel mogelijk. Succes morgen, hopelijk krijg je duidelijkheid. 
Hoelang ben je eigenlijk al gestopt met de pil? Anders kan het daar ook nog mee te maken hebben, mocht de test negatief zijn. 

Terug
Bovenaan