Geen bevruchting...we zijn radeloos

Goedemorgen allemaal,

Wie kan mij wat moed geven? Ik zit er helemaal doorheen. Wij zijn na 5 jaar begonnen aan IVF. Alles ging helemaal goed, geen last van de hormonen, goede puntie (score 16 eicellen!!!) en van mijn partner was zijn bijdrage prima!. Nu heeft er helemaal geen bevruchting plaatsgevonden....we waren compleet uit het veld geslagen. Wat kan de oorzaak zijn?? Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? We hebben pas volgende week dinsdag een gesprek met de arts...

Ik heb laatst hier een stukje van iemand zien staan die het ook was overkomen, ik kan het alleen niet meer terugvinden en wat de uitslag daarvan was.

Alvast bedankt!!

Mo

Lieve Mo,

Ik wil je even laten weten dat ik het vreselijk vind dat je de hele cyclus hebt moeten doormaken en dan zo'n triest bericht te verwerken krijgt
Je hoort zoveel verschillende verhalen en het zegt allemaal niets over jou maar helemaal geen bevruchting..
Heb je alleen IVF gehad of is op een deel van de eicellen ook ICSI toegepast ?
Als dat laatste niet zo is, dan zou  dat toch zeker je eerste vraag volgende week moeten zijn
Niet dat het een garantie is dat je dan wel bevruchting hebt maar wie weet.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en veel succes volgende week bij het gesprek

Liefs,SunshineJo

Hee Mo

ja, vreselijk is dat zeg!!! Alles loopt goed en dan dit!!!!
Wij hebben dat ook bij de tweede IVF gehad, wat een drama: 10 eitjes en 37 miljoen zaadjes en nix geen bevruchting. Bij de eerste hadden we van de 14 eitjes ook maar drie bevrucht, waarvan twee zijn doorgegroeid.

De arts van ons zei, dat ze voor een raadsel stonden en dat ze geen verklaring hadden. Wij gaan nu in april verder met ICSI.

ben benieuwd wat ze tegen jou gaan zeggen.

heel veel sterkte wat dit hakt er behoorlijk in en ik spreek helaas uit ervaring!

groet Marieke

Hoi Mo,

Wij hadden 17 eicellen, drie bevruchtingen en uiteindelijk maar één bruikbaar embryo. Je hoopt met zoveel eicellen dat er toch wel meer in zou zitten. Met name vond ik vervelend dat ik het gevoel had dat de poging al mislukt was, voordat we de wachtweken in moesten. Deze negatieve instelling heeft er ook vast niet aan bijgedragen.

Weet je inmiddels al wat meer?

Veel sterkte!

Groetjes,
Nikki

Lieve Mo,
Morgen heb je het gesprek met de arts toch ?
Ik wil je ff heel veel sterkte wensen
Ik hoop echt dat evt. ICSI een oplossing voor jullie kan zijn
Daar merk je zelf verder niets van en kán misschien een hoger aantal bevruchtingen opleveren
Laat je ons weten wanneer je  weer mag / kunt beginnen  ?

Veel sterkte

Liefs,SunshineJo  

Terug
Bovenaan