Geen blaasontsteking wel alle symptomen

<p>Dag dames, </p><p>Begin vorig weekend kreeg ik regelmatig een harde buik en daardoor moest ik ook steeds plassen. Snachts werd ik continue wakker als ik mij omdraaide harde buik.  Steeds ook moeten plassen. Ook mijn darmen zitten enorm verstopt. Ik dacht dus dat die harde buik door mijn darmen kwam. Maar later in de week moest ik steeds meer plassen ook als ik net geweest was en eergisteren had ik ook pijn met plassen en sindsdien ook pijn in mijn onderbuik, zeurend gevoel. Vanochtend urine weggebracht naar de dokter en de uitslag....schoon. </p><p>Iemand enig idee wat er aan de hand is? </p>

De vraag hierboven is inderdaad relevant! Ik herken je verhaal, want hier is het hetzelfde. Vanaf week 30 heb ik dit al. Mij is verteld dat de baby gewoon wat ingedaald zit en dan overal op drukt. Het voelt dan als een blaasontsteking, maar eigenlijk is het bandenpijn in combinatie met een baby die de boel daar afknelt. 
Maarrr als je nog wat verder bent, kan dat ook een teken zijn dat je gaat bevallen geloof ik..

Mijn placenta zat met de 20 weken echo voor de uitgang en aan de voorkant. Wel voel ik de baby flink bewegen. Zou dat het dan zijn dan banden pijn... Zou ik wel mee gerustgesteld zijn in ieder geval. 

Hebben ze je urine wel op 24u kweek gezet? Dan kan er namelijk alsnog iets uitkomen ondanks dat er in de eerste instantie niks uit kwam. Verder kan veel plassen een symptoom zijn van hoge bloedsuiker maar of dat het is is gissen. Ik zou als je ongerust bent je vk bellen

Ik denk niet dat ze het op 24uurs kweek hebben gezet maar zal dat maandag vragen als ik er nog steeds last van heb. 
De verloskundige krijg ik niet te pakken...lekker dan!
Bedankt voor het meedenken 

Terug
Bovenaan