<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Ons zoontje van bijna 11 weken is geen tevreden baby.</p><p>Hij heeft een koemelkeiwitallergie en zit op speciale voeding met johannesbroodpitmeel en infacol ( voor zijn darmen ). </p><p>De voedingen gaan redelijk. Overdag drinkt hij ( met moeite ) 150cc weg, maar de fles van 19:00 en 23:00 gaat er niet meer als 100cc in.</p><p>Hij slaapt op dit moment in de maxi cosi, omdat er geen andere manier is om hem te laten slapen. ( 11 juni komt de fysio ). </p><p>Hij is na zijn voeding ong. 30 min wakker en begint vanaf dat moment met huilen ( schreeuwen en krijsen ) en soms zelf gillen. </p><p>Het enige dat helpt is een stukje met hem wandelen, maar zodra ik stil sta begint alles van voor af aan. </p><p>Hij boert goed, en heeft veel zuigkracht. </p><p>Slapen gaat het best in een berenpak, waar het (beschermde) ritsje zijn speen tegenhoud ( zodat hij deze niet uit doet ) ( dit kan wel als hij er moeite voor doet!! ).</p><p>Zonder speen slaapt hij niet en anders moet ik zeker een uur met mijn vinger de speen tegenhouden, omdat hij hem anders uitspuugt en gaat krijsen.</p><p>Hij heeft een voorkeurshouding ( de boerhouding ). Alleen dit vind hij fijn, als ik hem anders neerleg of vasthoud gaat hij krijsen. </p><p>Zijn poepluiers verschillen dagelijks van kleur. Groen, donkergroen, geel of zelfs oranje. Heel dun of wat dikker. </p><p>3 poepluiers of geen 1 op een dag. </p><p>Hij laat extreme harde windjes ( alsof het hem pijn doet ) en ze stinken enorm. ( net als z’n poep ).</p><p>Plasluiers gaan wel goed. Ik verschoon om de 3 uur zijn luier en daar zit dan vaak een goeie plas in! </p><p>Overdag slaapt meneer ongeveer 3 a 4 uur. Na zijn fles van 19:00 blijft hij zeker tot 21:00 onrustig en valt daarna in slaap. Om 23:00 maak ik hem wakker voor zijn laatste fles en valt daarna in slaap. Tussen 05:00 en 07:00 wordt hij uitzichzelf wakker. </p><p>Ik zit bijna aan het einde van mijn bevalligsuitkering en zal weer moeten gaan werken, maar ik kan mijn kleine ventje niet zo naar een kinderopvang brengen en ik kan dit ook niet over mijn moederhart verkrijgen.</p><p>Ik ben redelijk ten einde raad en weet niet meer wat ik nog kan doen om hem tevreden te krijgen. </p><p>Wat is jullie ervaring en tips alsjeblieft! </p><p>Groeten,</p><p>Een bezorgde mama..</p><p> </p>