Geen bloedverlies na cuttetage

<p>Heb hier een tijdje meegeschreven, maar ben helaas gestopt vanwege een miskraam.</p><p>Bij 11 weken, na een eerste goede echo, bleek het hartje van ons kindje rond 9 weken gestopt. Een verdriet wat ik niet kende en een emotionele periode daar achteraan. <br /><br />Twee keer misoprostol genomen zonder resultaat. Daarom vorige week een curretage ondergaan. Dat is mij alles meegevallen. Echt. Maar nu heb ik, een week later, nog amper bloedverlies gehad. Alleen dezelfde dag nog en daarna al bruine afscheiding, en weinig. <br />Heb t zkh gebeld die heel kortaf was en aangaf dat het nog kan komen. Dat zal best, maar ik vind het ook fijn om te horen hoe/wat hier de ervaringen zijn. </p><p> </p><p>Iemand die dit (her)kent?</p>

Ten eerste: wat erg dat je dit moet meemaken. Veel kracht gewenst. Ik heb ook een miskraam gehad, medicatie en later curretage. Bij de medicatie bloedde ik 2 weken als een rund, met de curretage eigenlijk niet. Kan dus..

Bedankt voor je reactie :) 
Het zal vast voor iedereen anders zijn, maar vind het toch fijn te horen dat het inderdaad ook zo kan. 

Kan hoor. Bij mij kwam door de medicatie het vruchtverlies op gang (16wkn) , maar  geen bloedverlies. Heb ik pas gehad menstruatie. 

sterkte

Terug
Bovenaan