geen borstvoeding mogen geven

<p>ik ben net bevallen van ons 2e kindje.. en heb in de zwangerschap heel erg getwijfeld wat ik wilde flesvoeding of borstvoeding met 35 weken kreeg ik te horen dat ik door de medicatie die ik slik er te weinig van bekend is en daardoor geen borstvoeding kan geven.. heb het hier best moeilijk mee en wat had ik toch graag willen proberen</p><p> </p><p>hoe zijn jullie er mee omgegaan?</p>
 
ik moet helaas de medicatie slikken vanwege me ziekte van crohn
wil zeker niet dat me kind er iets van meekrijgt.. maar heb er nooit bij stil gegaan dat het niet kon tot ik met 35 weken dat te horen kreeg
 
Dat lijkt mij noodzakelijke medicatie. Jammer dat je je kindje nu geen bv kan geven. Maar gelukkig worden ze ook groot met kv. Heb je bij je eerste kindje geen medicatie gehad en wel bv kunnen geven? gefeliciteerd met je baby! 
 
dank je wel! ik heb bij de 1ste niet gegeven omdat ik het ook niet wilde.. slikte toen nog geen medicatie en nu twijfelde ik zo erg en merk ik dat ik het toch heel jammer vind
en mn 1ste is ook met flesvoeding groot gebracht en die doet het óók goed
 
 
Ik knap goed voorstellen dat met 35 weken ineens rauw op je dak valt! 
Ikzelf kwam er na de bevalling van de eerste achter dat mijn lichaam geen bv kan maken vanwege een bepaald hormoon dat ik mis. Ik had me toe ook helemaal ingesteld op bv, maar 5 dagen na bevalling was toch echt duidelijk dat mijn lijf geen druppel melk ging maken. Erg verdrietig, maar het was niet anders. En mijn beide kinderen hebben het prima gedaan op flesvoeding! Geeft ook wel weer ruimte voor nachten doorslapen enzo. Natuurlijk geef je liever gewoon bv, maar soms is het gewoon niet anders.
Veel geluk gewenst
 
Donormelk is ook een optie :)?
of misschien is er een alternatief medicatie middel? Kijk eens op Lareb, daar hebben ze vaak (hoe gek ook) meer kennis dan bij de apotheek... 
 
Donormelk is ook een optie :)?
of misschien is er een alternatief medicatie middel? Kijk eens op Lareb, daar hebben ze vaak (hoe gek ook) meer kennis dan bij de apotheek... 
 
Terug
Bovenaan