geen brood meer willen eten!!

A

Anoniem

Guest
Zoonlief is inmiddels 18 maanden en altijd een hele goede eter geweest. Sinds een week zijn de broodmaaltijden een ramp. Hij eet eerst de stukjes op waar geen korstje aan zit en laat vervolgens de rest liggen. Als er per ongeluk een hard stukje aan zijn brood zit, spuugt hij het gewoon uit. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik moet al blij zijn als hij over de hele dag een halve boterham naar binnen werkt. Fruit en avondeten vliegen er wel in.

Is dit voor iemand herkenbaar?

Heel herkenbaar. Mijn dochter doet precies hetzelfde. Maar ze wil wel mijn broodkosten opeten.....

We laten haar maar haar gang gaan, want dwingen heeft toch geen zin. Ik ga ervanuit dat het vanzelf wel overgaat. Ze eet voor de rest goed, dus de noodzaak van die paar broodkosten is niet groot.

gr,
Martine

Hier is er nog eentje!! Die eet soms maar 4 stukjes en dan gaat hij er mee spelen! Ik doe verder geen moeite om het erin te krijgen. Ik neem wel meestal het beleg wat hij wel lust, dit is wel vrij van hetzelfde. Maar over het algemeen eet hij veel fruit tussendoor, dus heeft hij verder geen honger. Het enige waar ik me zorgen over maak is zijn gewicht. want hij zit al onder het gemiddelde, dus hij moet wel genoeg binnen krijgen! Een cracker vind hij trouwens weer wel lekker om droog te eten.
Loes

hoi

hier 1 die vrijdag 18 maanden word, altijd heel goed en veel gegeten
en nu echt een ramp, geen brood, geen avond eten, word boos, en draait zn hoofd weg
er gaat werkelijk niks meer in
hij heeft 10 weken diarree gehad, dus kan wel wat gebruiken, maar helaas

geven jullie alternatieven? fles? pap?

ik henb het zelfde probleem ook gehad bij me zoon. nem er naar de kinderarts hier in dld gegaan. want meneer die wou helemaal niet eten. toen heeft de kinderarst gezegt tegen. dat het aan het drinken ligt. de sap en melk waren te dik. daar zit ontzettend veel voeding in. dus ik moest alle drinken van hem verdunnen en dat doe ik nog steeds.  chocolademelk mocht hij niet meer.  en hij eet heel goed, behalve met het warme weer.

probeer het eten er niet in te proppen want dan wil hij/zij helemaal niet eten. misschien ook een optie om het drinken te verdunnen met water. me zoontje vind het net zo lekker als anders.

groetjes danielle

heel veel sterkte. je vind vast wel een oplossing

Terug
Bovenaan