<p>Hi Mijn dochter is nu 11 mnd bijna een jaar ze is van feb. nu wil ze absoluut geen brood eten en word het vooral linea recta naar de vloer gemikt. Ze eet heerlijk groente en fruit op avond hap yoghurt flesje allemaal prima behalve brood en pap dat wil ze ook niet. Ze heeft alle 8 tanden al dus ze kan prima kauwen en een partje appel eet ze ook gewoon op. </p><p>Dit is haar huidige eet rooster</p><p>7:30 flesje 240ml 8 scheppen</p><p>9:30-10:00 fruit</p><p>12:30 boterham </p><p>13:00 flesje 210ml 7 scheppen</p><p>16:30-17:00 avondeten</p><p>19:00 fles 210 7 scheppen</p><p> </p><p>de enige reden dat er nog een middag fles is omdat ze geen brood eet al proberen we het al 3 maanden lang elke dag. </p><p>Wat we geprobeerd hebben is:</p><p>boterham zonder er iets op (met/zonder korst)</p><p>boterham met boter</p><p>boterham gedoopt in haar melk</p><p>boterham met fruitspread/ baby appelstroop/ baby pindakaas/ baby smeerkaas</p><p>op aanraden van het CB</p><p>tosti met magere kaas</p><p>krentenbol(met en zonder boter)</p><p> </p><p>heeft iemand voor ons nog tips we willen bij een jaar toch meer naar het 3 maaltijden per dag gaan. Ik moet er bij zeggen dat ik en mijn vriend zelf ook geen fan zijn van brood maar hetzelfde voor haar neus zitten op te eten om haar maar aan het brood eten te krijgen</p>