geen buggy maar een puppy!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik had op marktplaats een mooie dubbele buggy gezien voor weinig geld dus dacht ga er even kijken.
nou de buggy was niks,zat het weer in,maar ze had er ook kleine puppy,s lopen.
nou ben ik al heel lanh op zoek naar een ruwharige jackrussel en daar liepen er maar liefst 4.
dus onze hond (ook een ruwharige jack) heeft een een zusje bij.
dus geen buggy maar een puppy,hahaha.
nou is onze oudere hond ook nog loops geworden,en daar willen we graag een nestje bij.
dus ze wordt volgende week gedekt,dus mischien beval ik wel samen met de hond,hahahaha.
dus meiden mocht iemand geintereseerd zijn in een ruwharige jack russel,als het goed is hebben we over tien weken een nestje.je ziet ze niet zo vaak vandaar dat wij ook graag een nestje willen hebben.
liefs sil

WHAHAHA dat is wel iets heeeeel anders waar je mee thuis komt dan!! wel leuk zo uit het niets hoor! kom je ineens thuis met een hondje terwijl je dacht weer alleen thuis te komen!!

Ik wil ook wel graag een hondje maar ja... mijn vriend zegt: we krijgen al een kind en een hond erbij wordt echt teveel werk..
zindelijk maken enzo natuurlijk... een jack russel lijkt me echt heeeel erg leuk dus wel jammer dat ik niet mag hahaha...
(lijk net zo'n klein kind dat geen puppy mag :p)

Maar veel plezier met het neiuwe beesie en hopen op een mooi nestje :D

x angela

Hmmm, wij hebben een kortharige druktemaker van 1,5 jr. die alle aandacht al vraagd!

Maar ach ach ach, wat zijn ze lieieieieiefff he????

hoi

wij hebben ook al een jack russel,kortharige ontzettend lief voor onze dochter hhaha maar wel actief dus wij houden het bij 1 hond. gr wendy 28 ,2 wk

Leuk die honden, maar wel succes met opvoeden! Ik vind honden erg leuk, en mijn oudste zoon zou een hondje geweldig vinden, maar ik ben zelf  nogal allergisch voor honden, dus voor ons maar niet.

Groetjes,
Francien

Hihi, nou gefeliciteerd met je nieuwe "baby" zal ik dan maar zeggen...
Zijn idd erug leuk die jacky's, zo klein als ze zijn denken ze dat ze net zo graat als een deense dog zijn!
Een hondje zou ik erg leuk vinden, maar past absoluut niet in ons drukke en hectische leven (kwam ik afgelopen weekend achter toen ik op de hond van mn zus moest passen.)
Gelukkig hebben mijn ouders (en zus dus) ook twee (nogal grote) honden, dus mijn zoontje krijgt wel in zijn opvoeding mee hoe hij met honden (en andere dieren) om moet gaan.

Veel suc6 en plezier ermee!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan