Geen buik te bekennen?

Hoi allemaal!

Hier ook een 'nieuweling': Saartje (35 jaar), zwanger van tweede kindje, uitgerekend 26 april. Hoop meer lotgenoten te vinden want ik lees alleen maar over mooie buikjes maar hier is nog niks te zien hoor. Ik weet dat ik wat 'dikker' geworden ben rond m'n taille maar al mijn kleren passen me gewoon nog en dat gaat voorlopig nog wel even duren denk ik. Ben ik de enige? Bij mijn eerste zwangerschap zag je het ook pas heel laat (ik geloof pas na 20 weken een beetje) maar dacht dat het deze keer wel sneller zou gaan, jammer hoor. En best raar, want ik ben vrij klein en best tenger. Waar zit die baby???

Benieuwd hoe het bij jullie gaat!

Groet, Saartje (bijna 15 weken)

Nee hoor. Nummer 3 is hier onderweg... en geen buik... ja een minibolling aan het eind van de dag en ik krijg mijn strakste broek niet goed meer dicht, maar verder... niets...

Bij mij is het de vierde keer zwanger, maar mijn buik komt al aardig naar voren. Ben op dezelfde dag uitgerekend dus daar kan het niet aan liggen... En ik ben ook niet dik, maar ach, die buik komt vanzelf!
Nog even en dan kan je er niet meer overheen kijken haha!
Groetjes Dabanne!

Ik ben 17 weken en nog helemaal niks. Maakte me ook een beetje zorgen. Een collega van me is even ver en die heeft echt al een lekker buikie.
Maar goed, gister het hartje weer gehoord, dus hij/zij zit er echt wel.
Al mijn kleren passen ook nog en.... dat vind ik nou weer niet zo erg ;-D. Haha wij vrouwen he, het is altijd wat. Succes met de "buiken"!!!

Liefs sonja

Mjin broeken passen al een tijdje niet meer. Loop al in een positiebroek met zo'n a-sexy elastiek... :)
Mn buik is zelfs veel te dik vind ik. Maar ik had al een vrij dikke buik waar nu alles naar boven is gekropen om plaats te creeren voor ons kleintje.

Ik heb precies hetzelfde. Bijna 1 weken en nog geen buikje te zien. En het lijkt me zo leuk. Heb zelfs al kleren van een collega gekregen. Maar ja, daar verzuipt mijn buik nu nog in.

Ik pas ook gewoon nog mijn normale kleding. Ben nu 17 weken zwanger van mijn vierde kindje en bij de andere 3 duurde het ook erg lang voordat je iets zag. Bij mijn 2e heb ik zelfs pas met 23 weken de zwangerschapskleding te voorschijn gehaald...

Geduld, want het komt vanzelf en zit uiteindelijk alleen maar in de weg (al is het natuurlijk leuk om met een mooie buik te pronken)

Terug
Bovenaan