geen buik

Dat is heel normaal hoor...
Ook hierbij geldt trouwens dat het bij iedereen anders is.
Ik ben nu 20 weken en eindelijk (!) krijg ik een zichtbaar klein buikje...
Verder kun je nog niet echt zien dat ik zwanger ben.

Groetjes
 
Dat duurt nog eventjes hoor maar het scheelt wel per persoon. Ergens hieronder op het forum staat iemand die met 4 weken al op zoek is naar zwangerschapskleding, maar dat heeft waarschijnlijk niet veel met haar zwangerschap te maken.

In het begin kunnen je darmen wat opzetten waardoor je buik wat boller wordt maar pas vanaf een week of 12/13 komt je baarmoeder achter het schaambeen vandaan. Daarna verschilt het enorm. Bij de een is er kort daarop al wat te zien en bij de ander duurt dat dan nog meer dan een maand.

Geniet er maar van zolang je je gewone kleren nog aan kunt!
 
hoi,

ik ben nu 21 weken en 4 dagen, mensen die mij kennen zeggen dat je het ziet nu, ik vind hetzelf nogal meevallen, omdat ik al stevig ben valt het minder op in de omgeving, mijn kleren beginnen de laatste weken wel steeds strakker te zitten ;-) maar bij mijn eerste zwangerschap zag je het pas in de 6e maand, het is dus bij iedereen heel verschillend.

groetjes sandra
 
Ik ben nu de 6de week in gegaan en heb al een buikje maar dat isdenk ik, zoals bovern al genoemd, mijn darmen die opgezet zijn. Ik vind het wel vervelend, moet nu al wijdere kleding aan gaan doen namelijk om het niet zo op te laten vallen. Geniet dus nog maar even dat je geen zichtbaar buikje hebt..

Groetjes Sas.
 
Ik ben nu in de 20ste (of 21ste alweer?) week en bij mij zie je het eigenlijk pas sinds een weekje of zo. Maar dat is inderdaad bij iedereen anders want mijn nichtje is ook zwanger en bij haar kon je het al met 12 weken zien! Ik vind het persoonlijk wel fijn dat ik niet meteen met zo'n enorme toeter rondloop, dat scheelt weer in de aanschaf van nieuwe kleding :)

Groetjes
 
Terug
Bovenaan