Geen buikje maar echt al een buik

hej meiden;

Ik ben nu zwanger van de tweede; ik ben nu pas 5,5 week zwanger maar ik kan echt nauwelijks mijn opgezette buik verborgen houden. Zijn er meerderen die dit al zo vroeg hebben?

Volgens mijn man valt het nog wel mee; ik had al wel een buik voor ik zwanger was maar toch......we willen het pas met Pasen vertellen. Hellup; das nog 3 weken!

Voel me verder echt supergoed hoor op pijnlijke borsten na.

Zoen;
Judith

Heel herkenbaar, met een week of 5 moest mijn riem al 1 à 2 gaatjes losser. Nu ik het inmiddels al veel mensen heb verteld kreeg ik vaak te horen: ik dacht al te zien dat je een beetje dikkere buik had gekregen. Dus maar goed dat ik het verteld heb want de suggesties waren al niet van de lucht.
Bij mijn eerste was het trouwens ook al wel snel te zien, maar nog niet zo snel.
Succes met het nog voor je houden.

Groetjes Babs

hoi....

Ik kan er over mee praten. De derde zwangerschap in 3 jaar tijd gaat niet onopgemerkt aan me voorbij in de eerste weken. Het lijkt wel dat mijn buik alleen maar groeit vanaf het moment dat ik het weet. Mijn moeder zei vandaag nog: ik ben benieuwd hoe je er over een maand uit ziet. Ik denk moddervet, was mijn antwood. Moet je na gaan en dat terwijl ik nu pas 5 weken ben.

pffffff het wordt nog wat.

Claudia  

Hai,

Ik herken het ook zo goed!
Ik heb van mezelf al niet de strakste buik maar het valt nu al wel een beetje op!
En het ergste is dt een gewone spijkerbroek gewoon knelt,het zit domweg niet meer lekker.
Dus ik ga me behelpen met stretchbroeken en daar maar snel binnenkort de positiemode van de zolder vissen!

Liefs José mv Jorian 4 en Jonatan 15 mnd en ?????

Terug
Bovenaan