Geen buikje!!!!

Hallo allemaal,
Ik ben Lena en over 2 dagen 16 weken zwanger dus al een eindje op weg.
Ik krijg alleen geen buikje!
Je kan dus echt nog helemaal niks zien en ik kan al mijn kleding nog aan.
Ik heb echt het idee dat het lang duurt!
Wie kan mij geruststellen?
Ik voel wel mijn baarmoeder zitten,maar die voelt al 2 weken hetzelfde namelijk.(zelfde grootte)
Ik maak me zo snel zorgen,terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.Misschien hebben meer dit gehad,en kwam ook alles goed. Mensen zeggen het soms ook van je ziet nog steeds niks he?Daar word ik ook onzeker van.

Alvast bedankt groetjes lena
 
Hoi Lena,

Ik ben nu 35/1 weken zwanger van mijn eerste. Tot ongeveer 5 weken kon je nog niet zien dat ik zwanger ben. De kleine maakt nu een groeispurt. Ik kan ook al mijn kleren nog aan. Ben in totaal nog maar 4 kilo aangekomen. De kleine heeft duidelijk op mijn reserves geteerd.  De zwangerschapsbroek die ik heb gekocht kan ik nu pas aan.

Ik kan best beprijpen dat je zo graag een buikje wilt om te laten zien dat je zwanger bent. Maar ieder zwangerschap is weer anders.  
Maar geloof me je buik komt er wel. Al kan het wat langer duren zoals bij mij.

Groetjes Aafje
 

Hoi Lena!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar dat is helemaal niet nodig!
Ik kwam er achter dat ik zwanger was toen ik al bijna 11 weken ver was!
Ik had geen kwalen, helemaal niks.
Op het gegeven moment begon ik me heel onzeker te voelen want het was dus helemaal niet te zien!
Pas vanaf week 20 begonnen anderen het te zien, ik zelf zag het met een week of 18 dat het begon te groeien.
Maar het wil dus niks zeggen, mijn vriendin is nu bijna 24 weken zwanger en bij haar is er nog steeds weinig te zien, dan moet je echt weten dat ze zwanger is.

Ik zou zeggen, maak je geen zorgen, geloof me, je kan nog lang zat met die buik lopen en op het eind ( ik ben nu 39w4d) wil je er echt van af want het beperkt je in heel veel dingen!

Liefs sarah
 
Hoi Lena,

Maak je alsjeblieft geen zorgen.

Zelf ben ik morgen 21 weken wanger, en pas deze week voor het eerste vroegen mensen aan me of ik zwanger was.
Jahooeeee, kon het wel van de daken schreeuwen, eindelijk dan mensen die het zagen (zie ook mijn berichtje op het februari forum 'geluksgevoel').
Wanneer ik vervolgens vertel dat ik   z'on 5 maanden heen ben, kijken mensen me aan met die uitdruking; 'Heb je dat wel goed?' Kan er nu wel om lache, ik weet wel beter.

Ik was rond de 16/17 weken ook enorm bezorgd of de kleine wel goed groeide, omdat er aan de buitenkant gewoon niets te zien was, en mijn buik was voorheen zo plat als een dubbeltje, en toch zag je helemaal niets! Als mensen dan tegen me ze zeiden; 'je ziet nog niets hé', kon ik wel huilen.

Heb toen ook een soortgelijk berichtje als jou geplaatst op het forum.
Pas na bezoek aan de verloskundige was ik enigszins gerustgesteld.

Nu ik sinds een weekje de kleine ook voel bewegen, weet ik ieder dag dat hij/zij het goed maakt. Dat lucht al enorm op.

Nog even volhouden, en dan krijg jij zelf ook dagelijks de bevestiging!

Succes!


 
Hallo,

Vanaf week 20 kreeg ik van andere mensen de vraag of ik zwanger was, mensen die dichterbij me stonden zagen het al wel wat eerder. Toen ging het ook in 1x heel hard! Ik zou me als ik jou was geen zorgen maken, wat betreft het voelen van de baarmoeder, ik dacht ook dat ik het heel goed kon voelen en dat ie niet groeide, maar toen ik weer naar de verloskundige moest bleek de baarmoeder 3 vingers gegegroeid te zijn!!!
Maar goed, iedere zwangere is anders, ik ken zelfs iemand die niet wist dat ze zwanger was, die we een dag voor de bevalling nog hadden gezien en die is bevallen van een 7 ponder, je zag helemaal niks aan haar, en zij was echt heel tenger, dus tja, weet jij veel waar je de ruimte vandaan haalt.
Hoogstwaarschijnlijk, krijg je echt wel een buik. En zolang je je eigen kleding nog aan kan geniet daar dan maar van, want op het eind zou je graag je eigen kleding weer aan willen, althans ik wel!.

groetjes kirsten
38w1d
 
Terug
Bovenaan