Geen BV meer.. :(

Door een hardnekkige griep is mn borstvoeding zo ver terug gelopen dat ik levy met flessenvoeding bij moet voeden... Vind dit zooo erg... Gister 1 fles savonds gehad, en vandaag ook al 1 smiddags omdat er simpelweg niets meer in zit..

Komt mijn voeding als ik straks beter ben weer op oud niveau?
Iemand tips?

Hey,

Vervelend meis!

Veel drinken en veel aanleggen/kolven!
Dan heb je de meeste kans dat het weer terug komt.
Misschien kan je aan de ha ook even een neusspray halen voor het toeschietreflex, dan kot er iniedergeval iets uit.

Ik iniedergeval bij elke voeding aanleggen en als er niets/weinig komt dan fles geven. Zeker niet overslaan!
Misschien kan je ook op borstvoeding.com kijken. Daar zitten ook lactatiekundigen.

Heel veel succes meid. Ik hoop/denk dat het wel oef komt.

Liefs Daan

Ps ben je nog steeds ziek??? Beterschap

Oeps, telefoon internet gaat niet altijd goed...
Maar ik heb toen ook een fikse buikgriep gehad (in 1 dag wel 9 keer boven het toilet gehangen) en mn borsten waren he-le-maal leeg. Ik ben toch iedere keer aan blijven leggen en daarna aangevuld met gekolfde melk, wat was ik blij met mijn 10 bakjes in de vriezer! Het heeft denk ik 4 dagen geduurd voor ik weer terug was op mijn oude productie. Probeer dus vol te houden en aan te blijven leggen, grote kans dat het weer op gang komt. En ook goed blijven drinken zelf!
Succes!

Tja 2 dagen later, en nog steeds niet erg veel voeding, mn borsten voelen een beetje als theezakjes. Was zelf gister zo overstuur dat ik mn man naar huis heb laten komen, ik wist het gewoon allemaal echt niet meer! Ik wil zo graag borstvoeding blijven geven...

Maar, ik denk, en hoop vooral toch dat mn voeding wel iets meer is geworden nu. Ook al voelt het net zo leeg als gister, het is wel voller dan zondag!

Terug
Bovenaan