Geen cervixslijm..?

<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik heb misschien een rare vraag, misschien hebben jullie er ervaring mee: </p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">normaal gesproken heb ik tijdens mijn vruchtbare dagen altijd dat eiwitachtige slijm. Deze cyclus heb ik dat niet gehad. Zelfs veel een droog gevoel. Ik maak me een beetje druk waardoor dat komt.. Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen?</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Bedankt!</p>
 
Hey vino 
Ik heb zelf ook niet iedere maand evenveel cervixslijm hoor.. in de maand dat ik het bijna niet had werd ik zelfs zwanger dus het wil niet heel veel zeggen en ik zou me al helemaal niet druk maken! En als je nu in je vruchtbare dagen zit kan het ook na je ovulatie er pas uitkomen dat had ik deze maand toevallig.. 
Maak je niet meteen druk!
 
Ik heb het ook meestal pas na mijn ovulatie! Voor iedereen anders en niet elke cyclus is hetzelfde!! No worries
 
Terug
Bovenaan