Geen champagne voor mij vanavond.......!!!

A

Anoniem

Guest
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik kan het niet geloven maar ze staan er toch echt 2 streepjes! Vandaag was mijn NOD en ik tempte om 6.30 en mijn temp was gezakt van 37.1 naar 36.9 ja dacht ik had ik nu maar of een hele lage temp of een hoge (die liggen bij mij meestal rond de 37.1/37.2) maar deze zat er zo tussenin.

Ik heb mega ongipijnen en verder nergens last van dus ik wist bijna zeker ondanks de clomid is het niet gelukt maar omdat ik niet in de onzekerheid wilde zitten op deze gezellige dag dacht ik ik gooi er gewoon een goekkope DA test tegen aan..stiekem bed uitgeslopen en op de wc met test in de hand zitten wachten en eerst heel licht maar toen 2 duidelijke strepen. Ik ben echt zwanger.....en ik kan het niet geloven en ben zooooooooooo blij de mooiste Oud en Nieuw van mijn leven. Meiden ik ga nog even onder de wol want ik vries hier bijna beneden, ik spreek jullie nog!

Liefs van een zwangere Bloempje73 (16 maanden zonder anticonceptie en geen zwangerschap en 1 maand met clomid en jippie een wonder!)

wat onwijs leuk voor je. lekker genieten en een klein gaasje champagne   om het tevieren kan geen kwaad hoor.

YEAHHHHHHHHHHHHHH, HARTSIKKE GEFELICITEERD MEID !!

EEN KNALLEND NIEUWJAAR GEWENST   !!!!!

GENIET ERVAN !!!

liefs,

Blanca

Gefeliciteerd meid

Het is je van harte gegund.

Zwanger het nieuwe jaar in dat is geweldig!

Geniet allebei van de mooie tijd die gaat komen.

Een hele mooie jaarwisseling (al kan die natuurlijk al niet meer stuk)

en een goed 2006.

Groetjes wen

xxx

YYYYYOOOOOEEEEEHHHHHHOOOOOEEEEE !!!!!!!!!!!!
Wat gaaf zeg, gefeliciteerd.
Eindelijk toch gelukt.
Liefs Rene

Wat geweldig voor jullie!!!
Een hele spetterende avond gewenst en geniet van dit moment.

Groetjes Bientje

Ik volg al een tijdje alle verhalen op dit forum, maar laat eigenlijk zelf niet zo veel horen. Maar toen ik jouw berichtje las kreeg ik echt kippenvel! Super dat je zwanger bent! Van harte! Maak er een mooi oud en nieuw van.

Groetjes Suus

Lieve bloempje!!!

VAN HARTE MEID!!!! In 2005 zwanger geraakt... op de valreep... leuk hoor! Heel heel erg tof, jullie geduld is beloond! Je mannetje ook helemaal van de wap natuurlijk?
Kom je nu ook naar het septemberforum... zit ik nl. ook... ben 4 september uitgerekend. Vandaag precies 4 weken en 5 dagen zwanger... er zit een rijstkorrel in mijn buik... grin grin...

Liefs en geniet van je rose wolkje!!!!
Sandy

Terug
Bovenaan