geen chlamydia

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, sorry dat ik in jullie ogen mezelf aanstel dat ik nog niet zwanger ben en dat ik bang was dat het door de chlamydia kwam.
Heb in ieder geval geen chlamydia! Dus dat is heel fijn. Maar waarom ik me druk maakte is omdat ik vorig jaar 2 keer zwanger ben geraakt (door de pil heen) en 2 keer miskraam gehad...
En nu ben ik gestopt met de pil en word ik niet zwanger dus vandaar dat ik het lang vind duren terwijl het vorige keren gewoon door de pil heen gebeurde of nouja de nuvaring (iets te lang laten zitten zeg maar)

Maar ik ga nu dan gewoon rustig afwachten hihi en ik zie het wel

groetjes

ten eerste wat fijn dat er duidelijkheid is dat je geen clamydia hebt.
je hoort wel vaker als je juist graag zwanger wilt worden dat het dan niet lukt, je was er destijds blijkbaar niet mee bezig tja dan kun je zelfs door de pil heen wel zwanger raken.je lichaam moet even goed ontpillen, ben je al weer "zelf" ongesteld geworden??

Nou in ieder geval goed nieuws dat je geen Chlamydia hebt... En het is voor ons allemaal spannend of het lukt of niet... De een doet er een jaar over en de ander is meteen zwanger... Je hoort ook wel van mensen dat bij de eerste heel snel gaat en de tweede laat lang op zicht wachten... Er is geen touw aan vast te knopen... je moet gewoon geduld hebben.. Niet te veel zorgen maken zou ik zeggen.. dan kan het door de spanning ook nog wel eens langer gaan duren...

Terug
Bovenaan