geen concentratie en bijna tentamen...

Ik zit echt in de stress.. Ik studeer nog en heb komende donderdag een tentamen. Ik moet echt nog zooooo veel leren en lezen en ook nog wat verslagen maken... Maar ik kan me echt niet concentreren.
Toen ik net wist dat ik zwanger was kon ik natuurlijk nergens anders aan denken. Ik dacht dat het wel over zou gaan en dat de concentratie wel terug zou komen.
Maar nu kan ik nog niet leren, mijn gedachten dwalen steeds af... En dat ik zo moe ben helpt ook niet echt. Ik ben vanmiddag achter de pc in slaap gevallen.
Ik heb me voor mn werk deze week ziek gemeld, gelukkig werk ik maar een dag in de week.
Ik moes het echt even van me af schrijven, want gister avond dacht ik echt dat het nooit meer goed zou komen.
Vandaag aardig wat gedaan, net een proeftoets, maar kwam er achter dat ik er nog lang niet ben..
pfff wat is het nu toch even veel allemaal!

ja is niet niets he en dan al die vervelende shit hormonen ( wel voor goed doel ) maar ja kop op het gaat je vast lukken gewoon jezelf zijn dan lukt het je vast

groetjes kelly

das niet zo fijn! en dit is toch best wel belangrijk! die boodschappen die ik vergeet zijn n1og niet zo erg, studie is natuurlijk andere koek! ik wens je heel veel succes en heb vertrouwen in jezelf!

Terug
Bovenaan